zelfmoord/ zelfbeschadiging

  • 10 September 2022
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik voel me de laatste tijd zo slecht. Ik weet niet waarom maar moest dit effe kwijt anders ga ik mezelf weer iets aandoen en ja… Ik voel me de laatste tijd zo slecht en hopeloos ik snijd mezelf en heb een zelfmoordpoging gedaan ( nooit na doen dit) ik haat mezelf en weet het gewoon effe niet meer. Ik ben er zo klaar mee met al mijn gedachtes en de rest.. ik wil niet meer ik voel me zo leeg en de docenten hebben ook niks door die zien mij niet staan en als ik ze een hint geeft om duidelijk te maken dat het slecht met me gaat zien ze dat niet zoiezo ziet bijna niemand me staan in ieder geval mijn klas niet.  Ik ben vroeger heel erg gepest geweest en dat laat nu zijn sporen na… Ik haat mezelf en wil niet meer leven dat maakte ik toen ook mee en ja…Het enigste woord dat er nu nog in mij opkomt is HELP!!!! HELP!! 

be strong ;)

Groetjes van mij


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Praat er met iemand erover die jij het allermeest vertrouwd 

Hi @Jennie ,

Wat enorm heftig om te lezen dat je hier doorheen gaat! Ik ben super trots op je dat je hier nog bent, waar jij natuurlijk éxtra trots op mag zijn.

Wat misschien goed is voor je is om eens te gaan chatten met De Kindertelefoon, Chat met Fier of als je al een grote stap durft te zetten kun je misschien deze gedachten en gevoelens met iemand uit jouw omgeving delen die jij vertrouwd. Je kunt op school ook even rond kijken of er een vertrouwenspersoon rondloopt waar je even je hart bij kunt luchten en anders ben ik er uiteraard ook voor jou, wanneer je met mij wilt kletsen of wat extra steun/hulp nodig hebt <3

Ben niet te streng voor jezelf en zoek vooral wat hulp wanneer je daar klaar voor bent, want dat verdien je!

Liefs, Junia

Reputatie 3
Badge +1

Dag Junia wat lief bedankt voor je reactie!!!🥰

je mag ook tegen mij praten als he het moeilijk hebt hoor!!

Reageer