Skip to main content
Vraag

Zelfmoord vriend

• January 8, 2025
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb de afgelopen weken geappt met een jongen die ik heb ontmoet via TikTok. Ik heb even op zijn account gekeken en zag dat hij best wel depressief was. Hij heeft mij verteld dat hij al een paar keer een zelfmoord poging heeft gedaan. Hij stond vorige week weer bij het spoor. Toen hebben we een gesprek gehad en is hij naar huis gegaan. We zijn doorgegaan met appen en hielpen elkaar als we dat nodig hadden. Hij stond net weer bij het spoor. Hij wil echt heel graag dood, maar ik weer niet wat ik moet zeggen. Hij leest mijn berichten wel, maar reageert niet. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik hoef geen tips of advies. Ik wilde dit gewoon even kwijt. 

1 reactie

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

hi 

ik vindt dit echt erg voor je en oprecht ik snap hoe je jouw voelt ik heb nu ook al 2 zelfmoorpogingen gedaan maar ik weet eigelijk ook niet wat te zeggen hier op ik weet dat praten echt helpt en ik ben al blij dat je dit doet voor hem want niet zo veel mensen zouden doen wat jij doet oprecht echt knap van je en ik snap dat je dit effe kwijt wilt want dit is ook een groote last voor jouw alle ja last ik denk ook dat jij het hier door ook moeilijk hebt maar zeg gewoon wat positieve dingen dit doe je waarschijnelijk al of mss iets samen doen zo dat hij een beetje die gedachten vergeet 

veel succes 

xxx nevada