Hey allemaal,
Zoals de titel al zegt, mijn beste vriendin heeft zichzelf meermaals geprobeerd van het leven te beroven. Dit gebeurde maanden geleden al een paar keer, ze heeft veel problemen die het haar erg lastig maken. Vandaag vertelde ze mij dat ze gepland had om het vanavond te doen, uiteindelijk gelukkig niet gedaan.
Nu vroeg ik mij af hoe ik hier het beste mee om kan gaan, soms denk ik er weleens aan om haar te vragen of ze het zou willen zeggen als ze het wilt doen, dat ik niet weken niks van haar hoor voordat ik het weet, maar dan denk ik ook weer van dit zal ze nooit zeggen, want op dat moment zou ik er alles in mijn macht aan doen om haar tegen te houden.
Ik weet gewoon dat de kans er is dat ik haar op een dag kwijt kan raken, dit doet mij een diepe pijn. Soms denk ik er dan ook aan om haar te vragen om een foto die ik zou kunnen inlijsten voor het geval dat of om haar te vragen minstens een afscheidsbrief te schrijven, aan de ene kant vind ik dit een heel absurde gedachten, maar aan de andere kant tja wat moet je anders?
Bedankt voor het meedenken aan deze absurde situatie, ik stel het erg op prijs. Tips die niet helemaal aansluiten op wat ik net zei maar ook te maken hebben met een vriend of vriendin die mogelijk zelfmoord pleegt zijn altijd welkom.
Met vriendelijke groet,
Misschienweljebuurman