Zelfmoord van vriend

  • 28 March 2019
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai,

Een goede vriend van mij heeft een paar maanden geleden zelfmoord gepleegd. Ik vind dat vrij heftig en heb moeite met veel dingen. Ook kan ik het heel moeilijk verwerken, want dit maak je niet zomaar mee. Weet iemand raad hoe je dit kan verwerken? Of heeft iemand tips die ik kan gebruiken om er minder aan te denken?

2 reacties

hai!!

wat heftig voor je! wat misschien kan helpen is een klein gedenkplekje maken op je kamer met misschien een paar foto's. als je dan weer aan die vriend denkt kan je even tot rust komen...

Mag ik vragen of je hem vooral 's avonds mist of op een ander moment?

Als het vooral avonds is werkt vaak of even helemaal uithuilen of juist lekker op tijd naar bed gaan. zo zal je beter in je vel komen te zitten en er minder snel aan gaan denken.

wat ook kan helpen is bezig zijn met een hobby van je of iets dat je leuk vind. zo word je er minder snel aan herinnerd en kom je ook beter tot rust.

ik hoop dat je hier wat aan hebt
xoxo
Day
Haii

dankjee dat je me wil helpen en bedankt voor de tips die je al hebt gegeven!

Ik mis hem vooral in de avond ja.. maar ook op andere momenten vind ik het heel moeilijk om niet huilend weg te lopen😅er zijn voor mij ook plotselinge tijden dat ik hem mis en het even heel heftig vind.

Reageer