Skip to main content

ik weet t allemaal niet meer, ik wil mijzelf pijn doen en nooit meer terug komen, ik wil absoluut dood. ik kan het gewoon niet meer aan, school, anderen hun problemen en zo fucking veel stress ik ben er klaar mee. het is niet leuk. 

Hey baddie uit de buurt,

Wat erg dat je je zo voelt! Ik snap dat zelfmoord een oplossing lijkt maar dat is het niet. Je zou er zo veel mensenbloed mee doen! Waarom voel je je zo? Misschien kan iemand  je daar mee helpen. Je zou met je vader/moeder erover kunnen praten. Of als je dat nog niet wilt met een vertrouwenspersoon/mentor misschien. Het is moeilijk om zoiets te doen maar helpt echt!

Groetjes iemand.


Hey,

 

Vervelend dat je je zo voelt. Zoals Lost in Life al zei, ik snap de oplossing,  maar het is niet de oplossing.  Ookal denk je van nu, nee het heeft geen nut meer, geloof me. Geef het tijd en praat erover met iemand die je vertrouwt , je weet dat je ook naar je huisarts kan om hulp te vragen. Er is niks mis met hulp vragen, daar ben ik nu ondertussen een klein beetje achter. 

 

Ja kan altijd als je wilt anoniem bellen of chatten met de kindertelefoon als je wilt natuurlijk.  Of je kan je hart ook hier luchten. Ik las ook iets over jezelf pijn doen, geloof me , dat is  ook niet de oplossing,  dat dacht ik 6.5 jaar geleden ook en geloof me dat is het niet, het breng heel veel narigheid met zich mee. Je krijgt littekens die niet weg gaan en ondertussen zit mijn hele lichaam vol met littekens,  ik wil je graag behoeden dat jij dezelfde fout maakt, dus alsjeblieft,  praat er met iemand over en ga is kijken voor hulp. Geloof me dat zal je echt goed doen. 

 

Als je jezelf iets aan wilt doen bel of chat dan anoniem met de kindertelefoon of met 113. 

Het lijkt allemaal uitzichtloos, dat dacht ik een paar weken geleden ook nog. Maar dankzij de steun die ik heb gekregen hier en mijn forumvrienden heb ik toch de eerste stap gezet. 

Geloof me, probeer het is.

 

Groetjes Gebruiker c 


Reageer