Vraag

zelfmoord pogingen

  • 30 April 2022
  • 6 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb al heel vaak geprobeerd om zelfmoord te plegen maar mijn familie en vrienden houden mij steeds tegen maar ik ben gewoon zo erg klaar met mijn leven maar mijn vraag is dus of jullie je ook weleens afvragen waarom jullie bestaan(en leven) want ik schaam me er wel een beetje voor en mijn 2de vraag is of het normaal is om die gedachten te hebben als je 12 jaar bent? Groetjes een persoon:(


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik vraag me eigenlijk wel af waarom ik besta maar waarom ben je er klaar mee

Reputatie 1
Badge

Ik vraag me eigenlijk wel af waarom ik besta maar waarom ben je er klaar mee

ik word mishandeld door mijn vader en broertje,bijna iedereen haat mij,ik kan niks... ik ben dom,ik heb geen vrienden en ik haat mezelf heel erg... ik heb echt heel vaak geprobeerd om mezelf te vermoorden het is dus elke keer mislukt maar dan had ik wel verwondingen en ik heb heel veel trauma's daarom dus maar er zijn wel meer redenen maar dat ga ik hier niet zeggen.

groetjes anoniem persoon

 

Reputatie 1
Badge

Ik vraag me eigenlijk wel af waarom ik besta maar waarom ben je er klaar mee


en trouwens wees a.u.b niet zo dom als ik en ga niet proberen om zelfmoord te plegen🙏🏻

Reputatie 3
Badge +1

Je zegt dat het proberen zelfmoord te plegen dom maar je probeert het zelf wel….

Het leven zit nou eenmaal vol met moeilijk heden waar iedereen dagelijks mee te maken kan hebben. Toch is het door gaan en tegendeel bewijzen soms het fijnste om te doen. Het laten zien dat je beter ben dan je vader, het laten zien dat je niet dom bent. Ik geef als advies praat over je zelfmoord gedachtes.

hou vol en later zou je je zelf dankbaar zijn dat je door gegaan bent.

hou je sterk 💪 

 

Reputatie 6
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Je kunt dat ook anoniem doen, sowieso bij de kindertelefoon maar ook bij 113.

Veel sterkte

@Gekehenkie Jij ook!

Ab W

Reputatie 2
Badge +1

hee, 

De eerste vraag die je ons stelde heb ik ook het ermee zitten is (normaal) Dit wil niet zeggen dat het goed is maar veel jongeren kampen met suïcidale gedachte en neigingen. 

Maar waarom zou je door willen ? 

 

in de meeste gevallen willen mensen niet echt dood maar willen ze de gebeurtenissen die gebeuren of zijn gebeurt uit de weg lopen 

maar zoals andere hier al zeiden leven is niet altijd een groot feest iedereen heeft zijn rugzakje. 

en kijk ik heb er een andere mening over dan andere mensen hebben, Maar ik weet niet of ik die hier kan delen maar alsnog vraag jezelf af hoe zou ik me voelen als de dingen die nu gebeuren er niet waren wil ik er dan alsnog niet zijn als je antwoorden ja is moet je verder kijken wat kan jij veranderen om het om te kunnen draaien, Wat kunnen andere voor je doen 

 

mijn vriend zegt altijd je moet alle paden hebben bewandelt voor je er verder kan oordelen alle oplossing die misschien kunnen helpen moet je bewandelen al er nog meer vragen over zijn hoor ik het graag 

Reageer