Vraag

Zelfmoord poging

  • 22 April 2021
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey!

Ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom.

Ik heb een paar weken geleden geprobeerd mezelf te verstikken en ik hoopte dat het lukte en ik dood zou gaan.  Ik had ook last van zelfmoordgedachtes en ik maakte ook plannen. Ik werd gepest op school en ik deed mijzelf ook pijn.

Het gaat nu beter met mij en alles ziet er minder donker uit. Maar die vraag blijft maar rondhangen in mijn hoofd. Was het een zelfmoord poging of niet? Het was uiteindelijk niet gelukt waar ik nu wel blij mee ben.

Weten jullie hier meer over? Heel erg bedankt alvast.

Xxx


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Kunnen mensen aub reageren. Mijn vraag word namelijk wel bekeken maar niemand reageert

Reputatie 2
Badge +2

Hey!

Ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom.

Ik heb een paar weken geleden geprobeerd mezelf te verstikken en ik hoopte dat het lukte en ik dood zou gaan.  Ik had ook last van zelfmoordgedachtes en ik maakte ook plannen. Ik werd gepest op school en ik deed mijzelf ook pijn.

Het gaat nu beter met mij en alles ziet er minder donker uit. Maar die vraag blijft maar rondhangen in mijn hoofd. Was het een zelfmoord poging of niet? Het was uiteindelijk niet gelukt waar ik nu wel blij mee ben.

Weten jullie hier meer over? Heel erg bedankt alvast.

Xxx

hey, ik denk zeker dat het een zelfmoordpoging is! als je er nog mee zit kan je het beste tegen je juf/mentor praten of tegen je besties! ookal zie je de uitweg niet het word beter. ik heb ook zelfmoordpogingen gedaan. ik ben blij dat ik nog leef. onthoud dat het beter word!

Reputatie 1
Badge +1

 
heel erg bedankt. het gaat al beter met mij. ik hoop dat het ook goed gaat met jou!

 

 

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 2
Badge +2

you're welcome! het is fijn dat het beter met je gaat! met mij ook wel hoor ahah

 

Onnodige quotes verwijderd

Heey,

Als jij met wat je deed de intentie had om jezelf te doen, was dit inderdaad een zelfmoordpoging. Een poging tot zelfmoord die mislukt is.

Gelukkig ben je daar nu wel blij mee en ik ben ook blij dat je poging niet gelukt is. Goed om te horen dat het nu beter met je gaat!

Is er wel iemand die weet van het pesten, snijden en je zelfmoordpoging? Het is belangrijk dat iemand dit weet en je hierin kan steunen. Het gaat nu beter, maar de kans op een terugval is ook aanwezig. Het is de bedoeling te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Als je zelfmoordgedachten of plannen hebt of je wil er eens met iemand over praten, kun je 24/7 contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie. Je kunt met hun gratis en anoniem chatten of bellen. Op hun website, www.113.nl, vind je nog meer informatie en tips.

Groetjes,
Simply Me

Reageer