Skip to main content

Zelfmoord plannen

• January 5, 2025
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie het leven echt niet meer zitten..

Ik heb met 113 gebeld vanmorgen en 3 uurtjes geleden met ze gechat ik heb advies gekregen om afleiding te zoeken nou daar voor hoef ik geen hulp bij dat kan ik zelf wel bedenken en het werkt bij mij totaal niet.

Ik voel me nu echt zwaar depressief ik weet niet waar ik nog over kan praten over mijn plannen mijn gevoel ect..

*Tekst aangepast door Kindertelefoon in verband met forumregel 6*

7 reacties

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 5, 2025

Wat jammer dat je 113 niet zoveel heeft geholpen.. 

Je kan altijd nog met de kt bellen of chatten, anders misschien met een vriendin of met je ouders? 

Hoe komt het dat je niet meer wil leven? 

Stay safe x 

Liefs 

Anoniem789

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 5, 2025

Ik werd door de kt doorverwezen naar 113 dus heb ik ook niet veel aangehad..

Ik wil niet meer leven in een wereld waar ik helemaal alleen er voor sta..

Geen vrienden/vriendinnen geen familie die me op kan vangen.

Het al besproken met hulpverlening maar die vinden dat het allemaal wel mee valt zouden ze nog lelijk op hun neus kijken als ik er niet meer ben..

*Tekst aangepast door Kindertelefoon in verband met forumregel 6*

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 5, 2025

Heb je andere hulpverleners die je wel geloven?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 5, 2025

@Lisaa waar heb je last van? Ik weet dat het raar klinkt maar misschien is het een tip om elke dag even te gaan lopen om je hoofd laag te krijgen( zonder muziek, het liefst in een omgeving met zo min mogelijk prikkels zoals een bos, park of gewoon een plek/weg waar het rustig is.) dit heeft mij ook erg geholpen om weer op het rechte pad te komen.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi Lisa,

Wat fijn dat je jouw verhaal met ons deed. Jammer dat de Kindertelefoon en 113 je niet hebben geholpen. Weet wel dat wij je graag helpen, net zoals alle andere instanties. Heb je  iets wat je graag doet (muziek luisteren, wandelen, tiktoks kijken; weet ik veel)

Dat helpt vaak!!

Stay Strong

Liefs,

Nieuwsgierig Aapje

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 6, 2025

ja dat is zeker vervelend, miss dat het helpt om met familie en/of vrienden te praten.

en miss helpt het ook om te denken dat er altijd mensen die van je houden.

Gr SnufDePuf 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 11, 2025

hi 

girl you have to stay strong okey geloof ik zit ook in een zware depressie school gaat echt niet meer goed ik heb ook geen vrienden niet meer en ik kan me niet meer concentreren tis alsof ik gwn in mn eigen wereld ben en het ergste is nog ik verbeeld me niets das gewoon lijk je denkt nie na je luistert niet meer ik ben dan gewoon helemaal weg

ik hoop dat we er samen door kunnen okey 

geloof me je leven niet eindigen ik weet hoe zwaar het is echt en ik snap je maar ik heb al super veel geprobeert met zelfmoordlijn te chatten maar ze hebben bijna nooit een vrijwilleger ofzo en elke keer als ik probeer zeggen ze dat je later moet terug komen dus ja  en het helpt niet je berijkt niet met zelfmoord okey 

niet opgeven je bent sterk en ik hoop ook dat je da beseft okey girly

xxx nevada