Skip to main content

hoi allemaal,

ik heb dit nog nooit eerder gebruikt dus weet niet helemaal hoe het werkt. maar goed, straight to the point: ik denk dat ik volgende week mijn therapeut ga vertellen over mijn zelfmoordplan + datum. ik ben bang voor mezelf omdat alles zo concreet staat en ik denk dat als ik het niet meldt ik mezelf niet tegen kan houden, en dat maakt me gewoon echt nerveus? geen idee.

anyway t komt er op neer dat ik geen idee heb wat de fuck er gaat gebeuren als ik dit aan haar vertel. en dat maakt het dus lastig om de situatie in te schatten. zou ze mijn ouders inlichten? word ik weggestuurd? ik ben zo bang dat mijn ouders me dan niks meer alleen laten doen, naar werk fietsen ofzo. 

mn vraag is eigenlijk: is er iemand die dit heeft meegemaakt, die eerlijk is geweest tegen zijn/haar therapeut, en zoja: wat gebeurde er daarna?

x mij

Heyy,

Klinkt allemaal echt naar zeg.. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik vind het echt heel knap van je dat je dit aan je therapeut wilt vertellen ik hoop echt dat dat je gaat helpen.

Als je zelfmoordgedachtes hebt en als je bang bent voor jezelf kan je altijd contact opnemen met https://www.113.nl/ voor steun en hulp.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je weer een lichtpuntje gaat vinden in je donkere gedachtes!🍀❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Heyy,

Klinkt allemaal echt naar zeg.. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik vind het echt heel knap van je dat je dit aan je therapeut wilt vertellen ik hoop echt dat dat je gaat helpen.

Als je zelfmoordgedachtes hebt en als je bang bent voor jezelf kan je altijd contact opnemen met https://www.113.nl/ voor steun en hulp.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je weer een lichtpuntje gaat vinden in je donkere gedachtes!🍀❤️

Liefs, ItsJustMe <3

heel erg bedankt, oprecht💕