Vraag

zelfmoord oom

  • 19 July 2021
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi me oom die heeft dus gisteren zelfmoord gepleegd en ik was heel close met hem. ik vind het mega erg wat kan ik het beste doen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat erg, gecondoleerd.

Het is misschien fijn on met je familie te zijn, zij hebben je oom ook gekend en zullen misschien het zelfde als jij voelen. Jullie kunnen samen herinneren ophalen of juist afleiding zoeken. Het is maar net wat je fijn vindt.

Sterkte

 

Joeeeee

Heyy


Wat heftig zeg! Gecondoleerd❤️
 

Het is zoals Jaivy ook al aangeeft misschien prettig voor je om samen met je familieleden te zijn. Jullie kunnen dan samen met elkaar praten over deze gebeurtenis en elkaar steunen (als jij dat fijn vind), maar jullie kunnen ook afleiding zoeken zodat je wat minder bezig bent met de gebeurtenis door bijvoorbeeld samen een spelletje te doen. Doe in ieder geval waar jij behoefte aan hebt.
 

Groetjes van mij!

Reputatie 3
Badge +2

Hi @annoniem123x , 

Gecondoleerd met het verlies van je oom!

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte & groetjes, 

Hanne van De Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge

Hey

Wat vervelend voor je. Mijn grootste tip is, praat erover met vrienden, familie en als je echt heel erg mee zit kan je misschien naar een coach of psycholoog gaan. En er misschien met familie of mensen die close waren met je oom over praten waarom je oom zelfmoord heeft gepleegd, zodat je ook begrijp waarom hij die leuzen heeft gemaakt

Reageer