Vraag

zelfmoord nu in een kliniek

  • 22 November 2019
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, 

ik heb al een paar berichten geplaatst over mijn zelfmoordgedachten/pogingen over hoe ik er mee kan omgaan of er makkelijker over kan praten. Maar ik ga dat niet meer doen ik zit op dit moment in een kliniek omdat het allemaal te erg word en ik kan het zelf ook gewoon niet meer. Ik moet hier nog 5 weken blijven, voor allemaal onderzoeken enzo alleen ik zelf wil dit helemaal niet. Ik heb gewoon nog steeds gewoon in mijn hoofd dat ik dood moet, maar ik lieg tegen de therapeuten hier over. Tegen hun blijf ik zeggen dat het beter gaat en dat ik eerder naar huis kan, maar dit voelt ook niet goed want ik weet ook dat ik gewoon geholpen kan worden als ik er ook echt aan meewerk. Maar in mijn hoofd wil ik dat gewoon niet, ik wil gewoon echt niet meer verder. Wat moet ik doen? Moet ik gewoon eerlijk tegen mijn therapeuten zijn en zeggen dat ik het gewoon echt niet meer wil en dat het gewoon te veel word. Kan iemand mij helpen? Alsjeblieft ik weet het gewoon echt niet meer😓


4 reacties

Badge +2

Hoi Loveyourself2004,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

Emma D. namens De Kindertelefoon
 

Kan iemand alsjeblieft helpen ik ben echt een soort van in paniek :(

Badge +1

hoi @Loveyourself2004 

ik zou gewoon eerlijk zijn, misschien dat ze je kunnen helpen ofzo,

zie je je ouder nog wel eens?

misschien dat je gwn eens een gesprek aan moet gaan met je ouders 

(ben je enigst kind?, dan gaat het iets makkelijker om een gesprek aan te gaan, of ben heb je net als ik een broertje of zusje die jonger is dan 11 ofzo, wordt het als veel lastiger (mijn broertje/zusje zijn/ is tussen de 4 en de 10 ) doordat je echt moet wachten to ze slapen of wegzijn)

 

succes!!

Hoe eng het ook is: wees eerlijk over hoe het met je gaat. Je kunt namelijk altijd nog zelfmoord plegen. Geef dit een kans en parkeer tijdelijk je wens om dood te gaan. Als dit allemaal niet helpt, kun je altijd nog besloten om te stoppen met alles. Nu eerst dit een kans geven. Je kunt het! Je bent mega sterk.

Reageer