Vraag

zelfmoord neiging

  • 27 July 2020
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi mensen 

dit keer gaat het niet over mij maar over een van mijn beste vrienden hij snijd zichzelf met een zakmes hij houd een aansteker bij zijn hand en zet hem aan mijn bff (het vriendinnetje van hem) moet hem gwn slaan om hem van zijn dingen aftehouden hij zit in een zware depressie zei die mij laatst ik schrok een beetje en ik wil graag weten wat ik hier mee kan doen hij wil zelfmoord plegen hij springt van allerlei daken en nog veel meer wat moet ik doen 

 

gr. XX


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

ik hoor dat die idd een ernstige vorm van depressie heeft. weten zijn ouders dit? je zou ook de kindertelefoon kunnen bellen om alles aan iemand te vertellen. wie weten dit allemaal?

 

hij moet stoppen met snelden wand het leverd alleen littekens op. kan je iemand vertrouwen bvb iemand van school. daarnaast moet je miss ook aan hem vragen of die op een therapie wilt. dit kan hem zeker helpen. zijn vriendin moet ook stoppen met slaan werkt het miss als ze hem alles rustig afpakt. zijn zakmes zijn aansteker. gewoon rustig. bvb eerst als die hem pakt een hand op zijn arm leggen en deze naar beneden brengen. daarnaa rustig hem afpakken en tussendoor gewoon praten. zorg dat scherpe voorwerpen uit zijn buurt worden gehouden. je kan ook vragen als de ouders van die vriend het weten vragen of zie iets als een boksbal kunnen aanschaffen waar hij zijn agressie op kwijtkan

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

MVG annoniemejongen

Hoi,

Ik snap dat je hier mee zit. Ik zou zoals Annoniemejongen zei je verhaal tegen iemand vertellen die je vertrouwt, zoals je ouders, mentor of je kan met de kindertelefoon contact opnemen. Ik ben ook benieuwd wie dit verhaal weten. Stel dat nog niemand dit weet, zou je het dan durven om het te vertellen aan iemand die je vertrouwt? 

Groetjes,

TheColorGreen

 

 

Reageer