Skip to main content

Hoihoi

De laatste tijd gaat het best wel slecht met me…
Ik denk vreselijk vaak aan zm en ik ga wel naar een psycholoog maar alsnog. Ik ben zeer depressief, ik voel me vreselijk en ik denk “wat ben ik waard, wat ben ik wel niet, zou ik er beter niet geweest zijn?”.
Ik heb echt vaak zelfmoord neigingen en ik heb me soms al bijna neergestoken.

Zou ik het doen, een einde maken aan mijn leven? Op die vraag zeg ik “misschien”, wie zou me missen?

Tekst aangepast door de kindertelefoon

@Smekbeer 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne, De Kindertelefoon) 

Wat kut dat je je zo voelt. Maar doe het alsjeblieft niet. Het voelt misschien nu niet zo maar jij bent het ook waard. En ja, mensen gaan je zeker missen. Bespreek je deze gevoelens ook met je psycholoog? En zoals hierboven al staat kun je altijd contact opnemen met www.113.nl

Heel veel sterkte.

Heyy,

Wat rot dat je je zo voelt.. Misschien voelt alles nu heel zinloos, maar dat is echt niet zo! Jij doet er echt toe en jij bent het waard om hier te zijn. En er zijn echt mensen die jou gaan missen.

Is jouw psycholoog wel op de hoogte van deze gedachtes? Want misschien is het wel goed om dit ook met hem/haar te bespreken. En zoals al wordt gezegd hier je kan altijd contact opnemen met www.113.nl

Sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

Mijn psycholoog is op de hoogte, en ze helpt me ook… Dank jullie voor deze aanmoedigingen en bedankt voor de tips

Reageer