Zelfmoord, ik kan het niet meer aan

  • 26 July 2022
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey mensen, ik denk er dus over na om zelfmoord te plegen. Ik kan het niet meer aan om hier te zijn ik word elke week wel 1 keer geslagen of vaker.  Ik hoop dat het goed gaat met jullie. Wees niet verdrietig om mij ik heb het denk ik leuker daar boven dan hier. Ik hou van jullie allemaal en veel plezier in de zomervakantie. 

Xx Ingexx❤️❤️

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Ingexx ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 4
Badge +3

Hi

 

Ik heb heb ook zelfmoordgedachten, nu ik jouw topic heb gelezen voel ik mij heel erg naar en bang en maak ik me zorgen om je, terwijl ik je niet eens ken. Ik ben nu met 113 aan het chatten voor je over wat ik kan doen en ze zeiden of ik jou wou doorverwijzen. Dus wil je nu alsjeblieft naar 113 gaan?

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb in een andere topic gelezen van je dat je wel een goeie vriendin hebt. 113 zei net dat het goed is dat je het haar verteld zodat je hier niet alleen door gaat

Uiteindelijk is de keuze natuurlijk aan jou, maar juist het mooie aan het leven is het doorgaan in hoop voor een betere dag zelfs als die niet komt. Probeer te denken aan wat wel mooi was en of je niet toch nog wil door leven, want je kan altijd nog stoppen, maar daarna nooit meer doorgaan.

Hopelijk gaat het beter met je, want het is pijnlijk om te zien dat iemand zo ver is om zichzelf te doden.

Reputatie 6
Badge +3

Hey Ingexx,

Het kan er misschien heel hopeloos uitzien, maar ik weet zeker dat het ook wel weer beter wordt. Je moet echt volhouden!

Probeer er eens met iemand over te praten. Er zijn altijd mensen die om jou geven en dus ook openstaan om met jou te praten. Als je het te moeilijk vindt om direct met iemand te praten, kan je ook een mail/appje sturen. Dan kan alles een beetje voorbereiden.

Ik hoop dat het je een beetje lukt om je beter te voelen!

Groetjes iemand.

Reageer