Zelfmoord het word teveel

  • 30 May 2019
  • 7 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo

Ik wil even iets zeggen ookal heeft het vrij weinig zin en gaat niemand reageren.

Ik ben een jongen 17 geadopteerd en zwaar gepest en gediscrimineerd al mn hele leven lang
Het word me teveel ik ben er klaar mee ik heb geen vrienden en zit elk weekend alleen thuis. Ik heb op school aangegeven dat ik word gepest 3x zelfs er werd geen een keer iets aan gedaan ik snap wel waarom mensen pesten als er toch niks aan gedaan word. Dus school is kut kzou volgendjaar naar nieuwe school gaan maarja word dan wss weer gediscrimineerd. Ik ga zelfmoord plegen denk ik. Heb al s gesneden nu heb ik dikke sneden. Ik heb geen vrienden ben ook bang om te praten met mensen bang omdat ze me belachelijk gaan maken. Ik hoor zelfs als ik aan t fietsen ben scheldwoorden. Ik vind Nederland echt een klote land racistisch kut land. Mijn ouders weten van t pesten en snijden. Ik weet t gwn nie meer. Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien. Ik wilde in bad gaan zitten en dan..... Je weet wel. Mijn leven is echt zo kut al sinds mn geboorte. Op mn voetbal werd k ook gepest ben er toen ook vanaf gegaan werd geschopt geknepen geduwd uitgedaagd netzoals op school niemand doet er iets aan. Word net zolang getreiterd tot ik boos word en dan zit ik weer in de problemen. Het leren gaat ook niet goed meer zat eerst op havo ging goed ondanks gepest te worden. Toen ging t ineens slecht geen concentratie meer toen ben k naar vmbo gegaan en blijve zitte heel erg kut sindsdien ben ik klaar met me leven ik wilde nog een wereldreis maken maar heb daar geen geld voor en ook geen vrienden. Ik wil ook op vakantie met vrienden maar heb geen vrienden. Mensen die denken dat ze beter zijn heb ik zo'n hekel aan ik ben klein ik kan niks dus ben een makkelijk doelwit voor pesters. Muziek is een van de mooiste dingen die er is. Maar door alles wat er is gebeurd wil ik t liefst dood dan ben ik van de ellende af. Gewoon rust.

Don't judge a book by its cover.
Only in the darkness you can see the stars.



Gr.❤️

7 reacties

Badge
Alsjeblieft ik smeek het je, eindig je leven alsjeblieft niet... je nieuwe school is vast niet zoals je oude school, iedereen is aardig, en zeg het tegen je adoptie ouders dat je het niet meer aankan en wil stoppen, en sowieso ik ben er voor je, altijd ookal ken ik je niet 🙂
Badge
En als je op je nieuwe school ook gepest word ga dan een zelfmoord hulplijn opzoeken en bellen, die kunnen je vast ook advies geven. Ik heb ook in mezelf gesneden en aan zelfmoord gedacht maar ik heb t uiteindelijk niet meer gedaan, ik voel me alsnog bijna elke dag fktp maar ik blijf gewoon denken dat het op een dag goed komt op een dag ga ik me gelukkig voelen, je moet gewoon volhouden.
hey,
Ik snap niet dat mensen pesten niemand is normaal en perfect, ik zou aan je ouders vragen of ze een x mee kunnen naar school om die camera-beelden te bekijken miss gaat de school dan wel actie ondernemen.
Je kan als laatst er met je ouders over hebben om prive lessen te nemen.
Hopelijk heb je hier wat aan
sterkte💪
no body is perfect
Groetjes
Hallo @Anoniemxx036

Bedankt voor de reactie hoe heb jij geeen zelfmoord gepleegd? Ik denk al mn hele leven dat t goed komt maar ook elke dag wil ik dood. School is kut je kan niet stoppen de enige manier is zelfmoord. Pesters zijn overal. Heb al 16 jaar volgehouden. Nu ben ik er klaar me straks in me eentje naar diploma uitreiking helemaal kut.

Gr ❤️
Hallo @Sergio_ jij ook bedankt voor de reactie

Gr.

~ Nobody gives a fuck till you're dead!
strijderr dat jij het zolang volhoudt💪
P.S. discriminatie moet verboden zijn
groetjes
-judge yourself first before you hurt another
Ja kut leven ben afgewezen door mijn opleiding en moet nu binnen paar dagen een nieuwe zoeken anders heb ik niks khaat me leven

Reageer