Skip to main content

Hi,

Ik heb al een tijdje niks meer gepost omdat het een stuk beter met me ging. Maar nu ben ik weer terug bij het begin.

Ik heb sinds een tijdje zelfmoordgedachten en het word steeds erger. Ik heb geprobeerd erover te praten maar het gaat niet weg.

Gisteren heb ik hele heftige ruzie gehad thuis, en dan word ik automatisch heel boos op mezelf. (Ik heb problemen met boosheid en hoe te controleren, ik heb ook de diagnose Autisme) Ik heb in woede heel hard tegen mijn hoofd geslagen en het werd wazig en alles ging draaien.

Heeft iemand misschien tips…?

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)

Hoi Anoniem Meisje2011,

Wat super knap en dapper van je dat je hier durft te praten over de lastige situatie waarin je zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Fleur (de Kindertelefoon)

Reageer