Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik zit al een hele lange tijd niet lekker in mijn vel. Eerst trok ik het nog wel maar nu echt niet meer. Ik denk aan zelfmoord en zoek een uitweg in roken, vapen en drank. Ik was 2 weken geleden dronken geworden waar mijn vader en mijn hele stief familie bij was. Mijn vader heeft er niks meer over gezegt maar ik voel aan dat die het echt niet oke vond maar ik kon niet anders. Niemand weet dat ik aan zelfmoord heb gedacht. Het is niet zo dat ik ook echt plannen heb om het daadwerkelijk uit te voeren want dan hebben mijn broer en zus geen klein zusje meer en mijn ouders geen 2 dochters meer. Ik ben bang voor mijn moeder haar reactie maar ik wil wel dat ze het weet en dat ik met iemand wil gaan praten. Ik heb me voor genomen om haar een brief te schrijven en neer te leggen als haar vriendin weer terug is van vakantie want dan heeft ze iemand om de schrik of wat dan ook mee te delen. Dan hoeft ze het niet helemaal in haar eentje te doen. 

Heeft iemand tips of iets waar je me mee kan helpen laat het als je blieft weten.

 

Eigenlijk heb je dus zelf al iets bedacht, een brief schrijven! Zou ik zeker doen want je moeder kan dan helpen. Je kan ook 113 bellen en chatten 24u per dag.


Dankjewel!!


Reageer