Vraag

zelfmoord gedachten besproken met één iemand

  • 6 June 2023
  • 13 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik heb zelf moord gedachten en ik heb dat tegen  iemand die nu in de eerste klas zit gezegd gisteren

zij heeft aan haar mentor gezegd en die heeft aan mijn mentor gezegd en ik had daarom een gesprek met hem

hij zij dat ik het niet met haar mocht bespreken maar met hem of het zorgteam

maar bij mij is de school psycholoog en een andere iemand die nieuw is die mag ik niet echt

de rest kan ik geen afspraak mee maken want ik zie ze nooit en met mij begeleider is er niet dus kan ook niet en mijn mentor heeft geen tijd ervoor

en ik vind het ook raar dat ik het niet met haar mag bespreken want zij wilt mij helpen

zij heeft ook dingen die ik haar kan helpen en zij is 13

en dan als ze het niet wil bespreken zeg ze het zij is daar oud genoeg voor om het zelf te doen als ze niet wilt

en zij is wel iets jonger maar op haar leeftijd dacht ik er ook al aan

en zij is een sterke persoon zij kan het wel zij kan mij helpen als ze dat wilt

dus moet ik naar mijn mentor luisteren of niet 

ps dat gesprek leek alsof ik een kind van 8 dat had gezegd 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heyy, ik zal het wel met je ouders bespreken en naar een psycholoog gaan als je liever niet met je ouders praat. Het is alleen wel jouw keus of je het met die iemand van 13 bespreekt en als je dat fijn vind dan zal ik dat gewoon doen xx

Reputatie 7
Badge +9

@Girl.anoniem thanks maar ik weet niet of ik naar de psycholoog mag durf het niet te vragen en het kan niet met mij ouders want ik kan mijn moeder niet ze heeft mij verlaten en mijn vader woon ik niet bij en heeft weinig intresse in mij

Reputatie 7
Badge +4

Ohwww maar bii wie woon je nu dan? Wany je kunt het ook vragen aan de persoon waar je woont Xx

Reputatie 7
Badge +9

Ik woon bij mij oma maar aan haar durf ik ook niet te vragen 

@Gekehenkie 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 7
Badge +4

Ohww maar het is je oma dus ze zal er alles aan doen dat je je beter voelt <3 ik zal het proberen te vragen xx

Reputatie 7
Badge +9

Nee doet ze niet zij is net als mijn vader

Reputatie 7
Badge +9

Ps het net met het meisje gesprek en ze vind het vervelend als ik zeg dat ik dood wil

Reputatie 7
Badge +4

Ohhww dat is wel echt kut als ze dat vervelend vind. Ik zal als ik jou was gwn je huisarts bellen dan kunnen die je verder helpen en dat kun je zelf regelen xx 

Reputatie 7
Badge +9

Mag niet van mij oma en vader 

Reputatie 7
Badge +9

En ze zij eerst dat ik het eerder moest vertellen 

Reputatie 7
Badge +4

Ohww ik zal gwn stiekem de huisarts bellen heb ik ook een x gedaan toen ik op school was

Reputatie 7
Badge +9

Oke

Reageer