Skip to main content

Het gaat helemaal niet goed met mij. Ik denk er vaak aan mijn leven te beëindigen en ik weet niet wat ik met mezelf aan moet. Ik heb mezelf geprobeerd te laten verdrinken en ik schaam me zo. Ik voel me zo alleen. Ik spring het liefst voor een trein😭😣

hey

ik vind het echt super knap van je dat je hier ten eerste over durft te praten dat is al een hele grote stap van je. ik wil je graag helpen ik heb hier zelf ook een paar jaar mee gezeten, ik heb het een paar mensen verteld. ook had ik online een paar vrienden waarmee ik kon praten zij hebben mij toen erg geholpen. ik mag en kan met trots zeggen dat het een stuk beter gaat dan een jaar terug. 

ik beloof je dat het beter word, ik kon het toen ook niet zien en ik wilde het ook zo snel mogelijk beëindigen  omdat ik er erg doorheen zat. voormij was in het begin praten erg moeilijk daarom had ik online een aantal vrienden omdat ik online praten makkelijker vind dan in rl. 

ik wil je echt graag helpen laat me maar weten als ik iets voor je kan doen ik wil er echt voor je zijn. en ik beloof je dat het allemaal beter word

Hee Girafjex

ik denk niet dat iemand mij kan helpen. 
Denk je echt dat het beter word?

Want ik voel me zo slecht dat is gewoon niet te beschrijven en ik weet niet waarom dat is ook vervelend. 
hoe kan je me helpen als je dat zou willen?

hey

ik beloof je dat het beter zal worden ik zat er zelf in die tijd ook erg doorheen ik geloofde ook niet dat het ooit met mij beter zal gaan. maar het gaat gelukkig beter met me. 

ik snap dat het vervelend is dat je niet weet waarom jij je zo voelt.

en ik wil je graag helpen, ik kan oplossingen voor je bedenken als het echt niet goed gaat of als je een luisteren oor nodig hebt

HET IS NIET JOU SCHULD DAT JE JE ZO VOELT DUS SCHAAM JE NIET ! 

je bent een heel sterk persoon vooral al dat je dit deelt vind ik enorm knap. ik ken jou natuurlijk niet persoonlijk dus ik kan je niet echt hulp geven, maar  ik hoop dat het goed komt.

probeer misschien elke keer dat je je depressief voelt op te schrijven in een notietie boekje hoe je je voelt.      of teken een blij gezicht op je muur elke keer dat je deperressief voelt en is dat de hele dag dan doe je dat de hele dag doen. 

ik hoop dat dit helpt sterkte .

xxx-mij :kissing_heart:

Bedankt voor jullie reacties dat doet me goed. 

girafje bedankt ik zal het onthouden! 
dat ik weet dat er iemand is die ook zo dacht en me wil helpen doet al veel.

Reageer