zelfmoord enz

  • 28 September 2023
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hiii, 

ik ga dus gewoon vertellen hoe ik me voel enzo misschien is het niet boeiend maar ja wie boeit.

dus zoals je eig aan mijn naam kan zien ben ik gay en ik ben zelf 13 jaar oud alleen laatste tijd merkte ik dat ik niet meer zo blij kon zijn zoals hoe ik eerder was en denk ik heel vaak aan zelfmoord maar mischien klinkt het wel erg maar mijn leven over het algemeen is gwn goed heb een huis en geen problemen enzo alleen mijn ouders zijn aziatisch dus mischien weet je wat ik bedoel.

en elke keer dat ik een jongen aantrekkelijk ofzo vind dan begin ik helemaal te denken dat we voor elkaar zijn ofzo omdat mij gevoelens dan mij soort van veraden en mijn gaydar werkt ook niet😭 

maar dat was het wel voor deze keer.

byeeeee


3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Gaysian!

Praten erover helpt meestal wel, doe het met je ouders of anders met iemand anders bv. van de Kindertelefoon of zo. Het is lastig te leven als je je niet kan uiten zoals je je voeld (ik spreek uit ervaring), soms lijkt het leven een groote nutteloze klont stront aan je been vind ik. Altijd vervelend en irriterent maar als je iets hebt waar je je goed bij voelt en je fijn voelt en jezelf kan zijn dan verdwijnt die klont. Als je zelfmoordgedachten te erg worden kan je ook met 113 bellen. (zelfmoordpreventie) Maar als je jezelf bent is het leven gewoon te mooi om dood te zijn!

Liefs Caiya

Reputatie 2
Badge

 Quote verwijderd door Kindertelefoon

Hii @Caiya  

dankjewel voor reageren en helpen ik ga dus proberen om met iemand te gaan praten maar iedereen behalve mijn ouders.

ze zijn gewoon niet iemand waar ik mee wil praten😭

maar wel heel erg bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gaysian 

We lezen dat je denkt aan zelfmoord. Heel goed dat je hier op het forum vertelt hoe jij je voelt! Hopelijk krijg je nog veel steunende reacties.

Je vertelt dat je wel wilt praten. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Groetjes, Mariska 

Reageer