Skip to main content

hoi mijn naam is coco(niet echte naam) en ik had vaak zelfmoord gedachtens ik was een keer bijna voor een trein gesprongen maar toen hield iemand me tegen en om mezelf afteleiden ben ik mezelf gaan snijden het werkt erg goed en ik vind het fijn ik deed op mijn hand maar nu beginnen sommige mensen dat te zien en nu kan ik het daar dus niet meer doen op mijn arm werkt het ook niet goed want ik draag noiit langemouwen en nu begginnen mijn zelfmoord gedachtens weer te komen heeft iemand een idee hoe ik die gedachtens kan wegstoppen of een plaats waar ik mezelf kan snijden zonder dat het mensen gaat opvallen? 

pls help groetjes coco

 

Het beste kan he gewoon praten. Ik weet het, iedereen zegt het maar het is heel lastig.

Je kan ook met 113 zelfmoordpreventie bellen.

Trouwens waarom zelfmoord met een trein? 

Ik snap dat je ergens geen hulp wilt en ergens wel, klopt dat wat ik zeg? Je kan ervoor zorgen dat ze wel zien dat je snijdt. Dan kan je hulp krijgen.

 

Onnodige quotes verwijderd


Hey, ik snap dat jezelf snijden goed voelt maar het is zeker niet de oplossing. Probeer anders een elastiekje om je pols te doen en elke keer als je de neiging hebt om te snijden trek je aan het elastiekje. Over zelfmoord gedachtes kan ik niet echt helpen maar het beste kan je proberen met 113 te praten of iemand die je vertrouwd.

Ik heb ook jou situatie ook meegemaakt en ik snap dat het erg moeilijk kan zijn voor je. 


Hey ! Ik snap dat het soms teveel word . Heb 2 nachten geleden ook op het spoor gestaan.

En werd tegen gehouden door me vriend. 

Maar ik zou er met 113 over praten die zijn er voor zulke dingen . Het is anoniem.  Kan misschien wel helpen. 

 

Ik wens je veel sterkte 

Liefs anoniempje. 


Hey @cocoblijftanoniem,

Jezelf snijden is nooit de oplossing,  je kan er beter mee stoppen.  Het is lastig,  maar begin met het afbouwen. Je kan met een vertrouwenspersoon over praten of bel/chat met de kindertelefoon of 113. 

Groetjes, @Monkeyboy08


he ik probeer al minderte snijden maar het is erg lastig dus soms moet ik gewoon even snijden en aarom zoek ik een plaats waar het ongeveer onzichtbaar is voor mensen ik ben nu beggonnen op mijn buik maar ik probeer het wel veel minder te doen dan bij mijn arm


Hoi @cocoblijftanoniem ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon)


Reageer