Hoi iedereen, ik heb zojuist het slechte nieuws gekregen dat iemand van mijn school vandaag een einde aan zijn leven heeft gemaakt. We waren niet echt vrienden maar we kenden elkaar opzich wel goed. Ik vond het best een schok toen ik het hoorde werd ik heel verdrietig. Hebben jullie tips om hier mee omtegaan??
ik weet niet wat ik moet zeggen maar het is heel vervelend.
gewoon er over blijven praten. i know it is hard. maar blijf het doen.
sterkte. ook voor de familie
Hi,
wat erg voor je!
Zelf heb ik zoiets nog nooit mee gemaakt, maar ik snap dat het heftig kan zijn.
Het werkt sowieso om er met anderen over te praten.
Misschien kan je nog naar een herdenking gaan, zoiets kan ook helpen.
Sterkte <3
Hey! Veel sterkte, dat is echt erg! Praat er over met je klasgenoten, deel je gevoel met elkaar, dat is denk ik het beste. En ook met leraren of je mentor. iedereen zal begrijpen dat je je gevoel kwijt moet, want zij willen dat vast ook. Het helpt om er over te praten. Veel sterkte !
Liefs. Tover xxx
Kan me voorstellen dat zoiets wel even binnenkomt. Ik sluit me aan bij wat hier al gezegd is. Blijf er over praten en zoek steun bij elkaar.
Heel veel sterkte
Heyy wat klote! Probeer er met iemand over te praten of schrijf op wat je dwars zit. Zorg voor afleiding maar zorg ook dat dat je emoties niet helemaal in de weg staat. Pak je rust!!
Ik maak dit nu mee alleen kende ik deze persoon amper ik ben super verdrietig. Ik heb vrij wijnig behoefte om erover te praten, wat ik nu doe is muziek op en buiten lopen en zitten.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.