Skip to main content

Help mijn beste vriend heeft zichzelf van het leven berooft 

Ik moet dit ff kwijt, ik mis hem nog steeds elke dag sinds dat hij weg is zit ik mentaal echt helemaal in de put waar geen einde is 

Ik voel mezelf echt leeg zonder hem 

Ik ben hem ook verloren zonder dat ik er eerst wat vanaf wist 

Het werd verteld door mijn mentor op school en daar kan ik mezelf ook al echt niet meer concentreren ik mis iemand die naast me zit en op alle plekken waar ik ben heb ik wel herinneringen met hem en dat maakt mij mentaal zo zwak dat ik er zelfs over nadenk om ook een einde aan mijn leven te maken 

@Naomy-0492 

wat verdrietig dat je beste vriend zelfmoord heeft gepleegd. Het klinkt alsof dit een behoorlijke invloed heeft op jou. Weet dat je altijd bij De Kindertelefoon terecht kan met je verhaal! Je kan elke dag van 11.00 tot 21.00 anoniem met De Kindertelefoon bellen (0800 0432) of chatten! Je kan ook 113 bellen of chatten via www.113.nl, ze zijn 24 uur per dag beschikbaar. Er is zowel bij De Kindertelefoon als bij 113 altijd iemand die graag naar jou wilt luisteren.

Heel veel sterkte!

Nicky (De Kindertelefoon)

hoii

ik vind het heel erg  voor je. ik weet ook niet wat ik hier op  moet zeggen maar ik wil je wel een hele grote digitale knuffel aan je sturen. erg veel suc6 en strekte blijf doorzetten!

Liefsss F

Hii,

Ahww jeetje wat verschrikkelijk zeg! 😓😖 ik snap helemaal dat je je zo voelt, kun je er met iemand over praten die je  begrijpt en iemand die fijn voelt? Vind het wel lastig om iets te zeggen 🙁 het kan ook opluchten om dit op school aan te geven. 💖

Veel liefs en sterkte 😘❤️

Heel erg veel sterkte!! Laat de gevoelens van rouw toe, die mogen er echt zijn! 

Je kan altijd 113 contacteren, voor jezelf en ook voor ondersteuning van het verlies van je vriend. 

Liefs 

Anoniem789 

Hii,

Ahww jeetje wat verschrikkelijk zeg! 😓😖 ik snap helemaal dat je je zo voelt, kun je er met iemand over praten die je  begrijpt en iemand die fijn voelt? Vind het wel lastig om iets te zeggen 🙁 het kan ook opluchten om dit op school aan te geven. 💖

Veel liefs en sterkte 😘❤️

Ik weet niet of ik dat aankan om het er op school over te hebben hij was echt mijn maatje hij dat altijd naast mij en ik kan geen les zonder te huilen 

Kan je mss naar een psycholoog/therapeut? 

Dit is echt heel erg heftig en dit moet je niet alleen dragen. 

Liefs 

Anoniem789 

Reageer