Hoi,
Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen.
Ik was vandaag met een vriendin aan het afspreken en toen kreeg ik een heel raar bericht van mijn beste vriendin. “……. sorry als ik je nooit meer zie, je blijft altijd in mijn hart en zal daar nooit weggaan sis Ly”. Dit was letterlijk wat er stond. Ik probeerde haar te bellen maar nam niet. Ik en mijn vriendin wisten niet zo goed wat we moesten doen dus waren naar haar ouders gegaan (want we waren bij haar). Die ouders werken bij de politie en wilden het adres hebben om er een politieploeg naar toe te laten gaan om te kijken of ze oke was enzo. In de tussentijd nig steeds geen bericht terug. Na 2 uur krijgen we een telefoontje van de politieploeg die daar is geweest en zei dat er niks was. Terwijl ze laast zelf nog tegen me zei dat ze haar leven niet meer zag zitten (dus ik was echt bang dat ze zelfmoord had gepleegd). Ongeveer na 10 minuten nadat wij het telefoontje hadden gekregen gaat ze me appen en helemaal uitschelden dat de fout bij mij lag, dat ik heel haar leven heb verpest, dat ze dacht dat ik een echte vriendin was. Ze ging bellen ik had 1 keer opgenomen en ze begon allemaal te schelden. Ik had alweer snel opgehangen. Ze bleef maar bellen en appen maar bedreiging ook dus heb haar overal geblokkeerd. Het was niet mijn bedoeling om onze vriendschap te verpesten ik ken haar nu al 5 jaar. Maar ik weet niet zo goed of ik het nog wel kan om met haar te gaan praten of dat ze mij weer de schuld gaat geven van alles. (Tussen door zijn mijn ouders ook op de hoogte gebracht). Maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen: moet ik even een tijdje geen contact met haar hebben en als het weer wat beter gaat wel weer contact met haar opnemen, moet ik haar uit mijn leven zetten of moet ik nu alweer contact met haar zoeken?
Mijn bedoeling was het niet alleen om te kijken of alles wel oke was. De politie zegt dat ik goed heb gehandeld want ze zeiden ook dat er eits in haar verhaal niet klopten met de screens die ik had laten, ze vertrouwen haar ook niet zo.
Heeft iemand advies over wat ik het beste kan doen, want ik weet het zelf echt niet meer? En voel me zelf ook gewoon heel kut als ik eerlijk moet zijn.