Hi,
Ik ben de laatste paar maanden heel vaak bezig met de dood en loop regelmatig met het plan rond om een einde aan mijn leven te maken.
Voor mij is het eigenlijk de enigste optie die ik nog over heb om rust te krijgen en in 1x van alle problemen af te zijn!
Het gaat op school niet altijd even lekker omdat ik alles perfect moet doen van mezelf en dit vaak niet lukt. Vraag me vaak af of ik wel een goede vriendin ben voor anderen en ik heb een ex vriendje waar ik niet vanaf kom en ervoor zorgt dat ik uit het leven wil stappen…
Heb al een paar keer met de kindertelefoon gechat, dit is op zich wel fijn maar mijn gevoel en hoe ik over de dood denk blijven hetzelfde.
113 durf ik niet te bellen omdat ik bang ben dat ze daar vinden dat het mijn eigen schuld is dat ik zo denk over zelfmoord!
Soms als ik buiten ben dan denk ik weleens, wat als ik nu voor de trein spring of wat als ik nu de weg op ren…
Ik voel me zo ongelukkig dat ik mezelf beschadig om de pijn niet te hoeven voelen, dit werkt helaas ook maar even want dat klote gevoel komt toch altijd weer terug.
Vorige week heb ik een brief geschreven aan mijn ouders en broertje waarin ik heb verteld waarom ik voor de dood heb gekozen en dat zij nergens schuld aan hebben. Deze brief heb ik op mijn kamer neergelegd waarvan ik weet dat mijn ouders hem zullen vinden als ik er echt niet meer ben.
Misschien klinkt het voor jullie als niet normaal, maar voor mij is dit de enige oplossing om rust te krijgen en nergens geen zorgen om hoef te maken.
Hebben jullie weleens van deze gevoelens of dat je jezelf beschadigd, wat doen jullie dan?
Please help want ik zit er echt zwaar doorheen.