Skip to main content

zelfmoord

• 17 maart 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Hij iedereen ik heb altijd zelfmoord gedachten’s en ik ga al naar de therapie maar het lukt niet ik blijf zelfmoord gedachten’s hebben wat moet ik doen???? AUB help mij ik ben nog maar 15 jaar 

1 reactie

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 243 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@anoniem16009 ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin, (De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen