Hoi….
Ik denk steeds vaker aan zelfmoord. Niet dat ik het nu zou willen doen maar ja.
Ten eerste heb ik heel veel spijt van mijn schoolkeuze. Ik had de keuze voor conservatorium of gymnasium. Toen koos ik voor gymnasium.
Ook heb ik daar geen vrienden en heb ik geen aansluiting in de klas. Ik vind het raar dat ik eraan denk soms. Ik weet dus ook gewoon niet wat ik moet doen. Elke keer probeer ik met de kindertelefoon te chatten maar krijg altijd te horen dat ze te druk zijn.
Met Latijn gaat het niet goed omdat ik niks begrijp. En stel ik keer terug naar het conservatorium, is dat geen goed idee. Ik heb namelijk op het allerlaatste moment besloten om toch naar de andere school te gaan en niks te zeggen. Daarvoor had ik geen lef.
Mensen vinden mij weird en ik ben heel onzeker daardoor. Op mijn eerste topic gaf ik mezelf een reactie waardoor ik meteen stomme reacties kreeg en nog onzekerder werd.
Ook had ik even op een site gezeten waarbij je belt met vreemden zonder gezicht waarbij je je geslachtsdelen laat zien. Daarvan heb ik ook heel veel spijt.
Weet iemand wat ik kan doen? Gelieve de kindertelefoon hier GEEN reacties op geven:)