Vraag

zelfmoord

  • 10 January 2024
  • 7 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Ik denk dat ik niet veel langer meer door kan gaan. Wat te doen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, wat vervelend voor je :(

Waarom wil je zm doen? Miss kunnen we je beter helpen als we weten hoe het komt enzoo.

Ik zal vooral echt afleiding zoeken enzo ik weet dat t echt een kutte tip is mr bij mij werkt dat wel enzo.

En ben je ook bang voor jezelf? Dan kun je miss anders ook naar een kliniek gaan ofzo.

Sterkte xx

Reputatie 5
Badge +1

Hey @07anoniem15 

Wat ontzettend vervelend dat je je zo rot voelt. Het is voor jouw echt een goed idee om de kindertelefoon of 113 te bellen. Zodat je je een stuk beter gaat voelen. Echt geen zelfmoord plegen! Ook al lijkt het nu misschien niet zo. Het leven wordt voor jou zeker beter. Maar je kunt daarbij wrs wel wat hulpt gebruiken. Dus vandaar dat het een goed idee is om te bellen. Succes! En ik hoop dat je leven snel een heel stuk leuker wordt.

Felix♡

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @07anoniem15

Wat rot dat je je zo voelt! Dapper en knap van je dat je je gevoelens hier op het forum met anderen durft te delen en om adviezen vraagt. Mocht je anoniem je verhaal willen delen dan kun je elke dag ook De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Bel 113, daar kunnen ze je gelpen!

Reputatie 7
Badge +7

Je kan inderdaad 113 bellen of de Kindertelefoon (0800-0432)

Misschien kan je ook de reden vertellen? Maakt het voor ons wat makkelijker om verder te helpen:)

Reputatie 2
Badge

Ja, als we weten wat er is kunnen we beter helpen en meedenken voor oplossingen. Het leven heeft zin. Doe anders nu ook even meer dingen die je leuk vindt en probeer Opschool met een docent te praten die jij vertrouwt en jouw een beetje ken maar waarschijnlijk geen vooroordelen of weet die weg te stoppen.

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb hetzelfde ik weet niet wat ik moet doen. 

Reageer