hoi ik zit al een tijdje met allemaal pijn ik word gepest op school ben een keer bedreigd met een mes en alle vriendjes die ik heb gehad is het na een week al uit wat is er mis met mij (alles maar oke) heeft iemand tips hoe ik van deze gedachtes af kan?
Hoi Emy,
We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Groetjes,
Feline van De Kindertelefoon
Hoi Emy, probeer er echt met iemand over te praten. Hoe lastig dat ook kan zijn. Kan gewoon online anoniem zijn, maar meestal heeft school ook wel een vertrouwenspersoon als je het liever niet tegen je ouders zegt. En als je op bepaalde momenten zulke gedachtes krijg probeer dan op een rustig moment een lijstje te maken met manieren om ermee om te gaan of zoek een lijst op. Probeer alle vervelende gedachte op te schrijven en ze bijvoorbeeld om te buigen naar wat positievere. Niemand verdient het om gepest te worden. Weet je waarom ze je pesten?
Hoi,
X Wolf
Heyy ik snap je ik heb er ook last van maar echt geloof me je komt er 10 x sterker uit en karma bestaat !!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.