Vraag

zelfmoord


Reputatie 2
Badge

Ik ga het binnenkort doen. Ik heb geen tips meer nodig Ik doe mijzelf echt iets aan. Nog een fijn en goed leven. Doei

 

tekst aangepast doorDe Kindertelefoon op grond van regel 9: plaats geen triggered of choquerende content op het forum.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Alsjeblieft doe het niet!

Reputatie 5
Badge +1

Zelfmoord is nooit een oplossing voor je problemen. Denk is aan de mensen die je zo veel pijn en verdriet bezorgd als jij jezelf van kant maakt. Praat met iemand over je problemen en denk niet dat ze je niet kunnen helpen! Succes!

Liefs<33

@Katootje , dat lijkt me een heel slecht plan. Wat je problemen ook zijn, zelfmoord is nooit de oplossing. Ga alsjeblieft me iemand praten over hoe je je voelt.

Reputatie 7
Badge +5

Helmaal eens met @J8j8 !  Je kan altijd bij ons terecht Ookal ga je zm plegen... ik wilde het ook doen en deed helemaal serpastich ( als ik het goed typ😉)  en een flauw grapje voor jullie allemaal! Wie bel je als een kind van een flat valt?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi geef jezelf een mooie kans en kijk in ieder geval deze link 

https://www.113.nl/  

En ik ben het met iedereen eens, doe het niet maar bedenk wat je allemaal nog zal kunnen en dat je het waard bent. Laat je helpen !! Klik de link en geef het een kans !  En kijk bovenaan deze pagina en bel of chat ook met de kindertelefoon !  Alsjeblieft ? 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 7
Badge +5

Mine 2

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Katootje 

Voor je het doet wordt je heel zenuwachtig en er hoeft maar iets te gebeuren of je moment is verpest. Als dat gebeurt moet je voorkomen dat je nog somberder wordt maar kun je misschien beter gaan praten over je problemen. We weten nu dat je het gaat doen, maar de reden waarom heb je ons nooit verteld. Als je zeker bent van de dood, vaarwel.

Gisterochtend had mijn moment moeten zijn, maar net voordat ik het spoor opstapte kwam er een klein meisje langs en jonge kinderen met een puur hart traumatiseer je gewoon niet. Nu ben ik nog steeds half in shock en is het zoeken naar het juiste hulptraject maar ik kom er bovenop. 
Als je ooit terugkeert naar het forum wil ik best samen met je kijken naar de weg naar gelukkig zijn. Alleen dan moet je wel terugkeren.

Mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen zijn eigenlijk niet zeker van hun zaak, het is een laatste schreeuw om hulp, de vraag is of je die hulp via het forum wilt ontvangen of via een huisarts of iets in die richting,

Groetjes DaVinci

Reputatie 2
Badge

Ik heb al hulp gehad, maar dat werkte niet. En de reden dat ik dood wil is. Mijn moeder mishandeld mij, ik mag mijn vader niet zien en ik ben nooit genoeg voor mijn moeder

Zelfmoord lijkt nu misschien de enige uitweg maar dat is echt niet zo. Je zit nu misschien in een donkere periode, maar er is altijd licht aan het einde van de tunnel. Je bent nog hartstikke jong, denk eens aan de 80 jaar die je nog voor de boeg hebt. Er kan nog zo ontzettend veel veranderen, ook op de korte termijn. Zelfmoord lijkt nu wellicht een goede ‘oplossing’ maar het is zo'n definitief antwoord op tijdelijke problemen.

Er zijn allemaal organisaties die voor jou klaar staan. Je kunt (anoniem) bellen en chatten met 113 en ook staat de Kindertelefoon telefonisch en op de chat voor je klaar. Deze organisaties zjn er voor kinderen zoals jij. Zij kunnen je helpen met het oplossen van deze problemen. Zij hebben hier ervaring mee. Probeer het in ieder geval en zorg dat je alles geprobeerd hebt, voordat je die laatste uitweg zoekt. Denk eens aan al het verdriet dat je aan zult richten.

Stay strong, ik geloof in je.

You got this girl!!

Reputatie 4
Badge +2

Hoi Katootje

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning te bellen (0800-0113) of chatten met 113 Zelfmoordpreventie (meer informatie www.113.nl).

Groetjes, Loes

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ik kan niet beter zeggen dan de anderen.

Maar ik vind dit heel naar voor je echt. Van mij krijg je steun. Het zal beter worden.

 

Want de laatste regels van een gedicht van mij luid:

We gaan ALLEMAAL een mooie toekomst tegemoet.

In een hele lange stoet.

 

En het kan zijn dat je wat meer achter aan bungelt. Maar echt jij kan dit je gaat de top bereiken.

 

Wilhelmavemela.

Blijf hier alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft. We zouden je zo erg missen! Er zijn heel veel mensen die om jou geven geloof me! Blijf hier alsjeblieft..

- Annoniem_meisje 

Reageer