zelfmoord


Reputatie 7
Badge +7

Ik ga het vanavond weer proberen.

Doei 


13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nee!

Waarom?

Praat erover.

Niet doen.

Dan laat je me in de steek.

Heyy!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Niet doen !  Blijf toch !  Laat je helpen en leef ! <3

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal.

Het is nu 1 uur ‘s nachts, ik had meerdere paracetamol in genomen, mogelijk over de datum. Nadat ik mijn brief naar vrienden had gestuurd, werd ik onrustig door diegene die mij spamde, waarvan 1 mij smeekte over te geven. Inmiddels heb ik dit gedaan. Ik ben oke.  
 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 9: plaats geen choquerende of triggered content op het forum.

Ik hoop dat alles goed met je gaat. Zorg alsjeblieft dat je hulp krijgt want wat er ook is, het is het niet waard om je leven te beëindigen.

Heel veel sterkte

Reputatie 7
Badge +19

Ja goed van je echt zoek hulp dan kom je zoveel verder. Ik zou naar de huisarts gaan dan kan je een doorverwijzing krijgen naar GGZ of JGT.

Wilhelmavemela.

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Pastel 

Doe zoiets nooit meer alsjeblieft! Je hebt me heel erg laten schrikken. Weten je ouders ervan? 

Grtz,

Noah

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey, ik wil soms ook dood maar dan denk ik aan iedereen die ik dan verdriet bezorg, zoals mijn vrienden (live en il het forum). Dat wil ik ze niet aandoen. Mijn moeder zei dat als ik echt dood wil dat ik dan eens moet proberen een nacht buiten te slapen zonder kussen, bed, etc. En alsjeblieft praat hier met iemand over. Laat iemand je helpen.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Pastel

Ik hoop dat het beter met je gaat. Doe zoets echt nooit meer alsjeblieft. Weet dat er heel veel mensen zijn die om je geven en dat ze heel erg verdrietig zullen zijn als je zm pleegt. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +2

Ik weet dat de leven soms heel moeilijk is . Dat je de gevoel krijgt om een zelfmoord te plegen . Je bent aardig voor ons . Echt heel lief !!! Ik weet zeker dat veel mensen verdrietig zou worden als je een zelfmoord pleegt . Veel meer mensen dan je denkt zou heel verdrietig zijn en worden. Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord. Je bent eigenlijk super belangrijk . Als je dit nog ziet. Wil ik zeggen dat je super aardig bent en super bijzonder.

 

Emma

Reputatie 7
Badge +7

Hey @Pastel 

Doe zoiets nooit meer alsjeblieft! Je hebt me heel erg laten schrikken. Weten je ouders ervan? 

Grtz,

Noah

 

mijn ouders weten wel dat het op sommige momenten slecht met mij ging, maar niet hier van.

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Pastel 

(….)

mijn ouders weten wel dat het op sommige momenten slecht met mij ging, maar niet hier van.

Hii,

Ik zal als ik jou was wel zeggen dat het zo erg is.

Grtz,

Noah

Reputatie 7
Badge +5

@Pastel  @Pastel  @Pastel !!!!    niet doen!! Je bent, en aardig en hulpvol!!!  

Reputatie 7
Badge +19

@Pastel Zo zie je ik en deze mensen staan achter je en we zullen je steunen. Er zijn vast nog veel meer mensen die van je houden. En je zou iedereen heel verdrietig maken als je jezelf iets aan zou doen.

Wilhelmavemela.

Reageer