Vraag

zelfmoord

  • 26 September 2021
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

   


3 reacties

Heyy

 

Wat naar dat je je zo voelt! Je topic is niet echt duidelijk, maar aan je titel en tags te zien denk ik dat je niet zo goed in je vel zit.

 

Zelfmoord lijkt misschien een oplossing voor je problemen, maar dat is echt niet de oplossing! Er zijn heel veel mensen in je omgeving die van jou houden en die jou willen helpen om hieruit te komen!

Ik raad je aan om een keer met iemand te praten over hoe je je voelt, bijvoorbeeld met je ouders. Dat is misschien heel erg lastig of eng, maar die zijn er echt voor je en kunnen je helpen om je weer beter te voelen! Als je praten eng vindt kan je misschien ook een berichtje of brief sturen waarin je verteld hoe je je voelt.

 

Als je denkt dat je jezelf wat aan wilt gaan doen kan je ook altijd contact opnemen met 113. Dat kan iedere dag, 24/7 op het telefoonnummer 0800-0113 of via de chat.

Je kan ook iedere dag tussen 11:00 en 21:00 bellen of chatten met de kindertelefoon. Die zijn bereikbaar op het nummer 0800-0432 en die kunnen je ook wel helpen en steunen.

 

Heel veel sterkte! Als je meer kwijt wilt of meer vragen hebt ben je ook altijd hier welkom. Wij zijn er ook voor je.

 

Ik geloof in je en jij doet er toe!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +1

Beste Kaii

tja, wat zal ik zeggen. Doe het niet! Maar ja wat heb jij daaraan. Ik weet hoe slecht je je voelt en ik heb dagelijks dezelfde gedachtes. Maar weet alsjeblieft dat jij ongetwijfeld een fantastisch persoon bent, dat alle nare dingen die er nu gebeuren, dat je die echt niet verdient. En dat het beter wordt. Misschien duurt het ontzettend lang, gaat het niet zoals je wil, en keert iedereen zich tegen je, maar blijf alsjeblieft vechten. Vecht voor je dromen. Jij bent fantastisch.

Anoniempjex

Lieve @Kaii  en @Anoniempjex ,\

Wat zijn jullie allebei ontzettend sterk. Zelf weet ik hoe moeilijk het is om met deze gedachten de dag door te komen. Staan jullie ervoor open om te praten, dan mag je me altijd een. berichtje Sturen. helaas ben ik zelf ook deze weg ingegaan met deze gedachten in mn hoofd. Dus ik weet hoe je je voelt helaas. Ik wil altijd met jullie praten erover. Stuur me alsjeblieft een berichtje als je dat fijn lijkt. Hou je taai! 

Xx

Reageer