Skip to main content

hey, ik heb vorige week mijn linkerpols doorgesneden, mijn huisgenoot heeft mij gevonden en 112 gebeld. Ik heb nu weer de neiging om mijn pols door te snijden en weet niet echt wat ik nu moet doen.

Heyy, ik snap dat de verleiding enorm groot is (heb ik zelf ook) Maar denk nu bij jezelf: Is het het waard? Helpt het mij? En het antwoord is waarschijnlijk nee. Doe het niet zolang jij het blijft doen gaan mensen je miss naar een instelling sturen wil je daar zijn? Nee hopelijk niet dus plsss denk goed na.


Heyy. K weet wat je voelt, want trust me, ik ben ook in die positie geweest. Me arm zit nog vol met lidtekens en shit. Ik weet het, de verleiding is echt vet groot, maar alsjeblieft. Doe het niet, het is het echt niet waard. Mijn bestf heeft het gedaan en heeft het niet overleefd. K ben er kapot van, het is inmiddels een half jaar geleden, maar ik mis haar nogsteeds met heel mijn hart. K ben in een depressie beland daar door en ik wou het leven beëindigen, maar ik deed het niet want ik was sterk, net zoals jij. Denk eraan dat mensen om je geven, verlaat die mensen alsjeblieft niet, want het gaat ze veel verdriet geven. Het gaat allemaal goed komen, maar geef niet op.

hailey xx  


Bel zelf 112 en leg het uit. Of bel met een die je altijd goed kan helpen, doe iets leuks, leg gevaar weg.  Meld het bij mensen in je buurt.


Misschien kan je er met 113 over praten. Je kan ze bellen en chatten.


Reageer