Skip to main content

Hii 

ik ben floor en ben 15 jaar oud. Vandaag was erg zwaar. Ik had de neiging om mezelf dood te gaan maken, maar heb het niet gedaan.

Mijn vader is erg gemeen tegen me en scheld me soms uit. Mijn moeder is gelukkig wel aardig. Zelf heb ik een trauma waarvan ik soms erg veel last heb. 
Ook ligt en iemand die dichtbij me staat op sterven en mijn opa leeft ook niet lang meer. 
ik weet gewoon soms niet meer hoe ik verder moet en dat had ik vandaag dus ook. Heeft er iemand tips om daar doorheen te komen zonder een heleboel huilbuien en zelfmoord neigingen??

groetjes Floor

Hey, wat naar voor je

 

Ik heb een Zelfmoord poging gedaan.

Godzijdank ik ben er nog. 

Ik wil je een tip mee geven voor als je in een negatieve spiraal zit wat mij erg heeft geholpen:

Je moet verderkijken dan alleen jezelf. Als je ziet dat mensen in jou w omgeving erg verdrietig zullen zijn als je dood wilt doet dat jou ook pijn.

 

Wees niet testreng voor jezelf. Iedereen heef ups and douwns dat is normaal.

Het spijt me voor je dat je vader zo onaardig doet. Ik zou als ik jou was het met je moederdelen.) Misschien weet z edit al).

 

Ik zou alles doen voor je om geen zm te plegen want dat is de naaste oplossing voor mensen die achterblijven en daarnaast als het mislukt dan lig je 3 a 4 dagen in het ziekenhuis. En krijg je psychische hulp. 

Dat zou ik zoizo aanraden. 


Hey,

ik heb zelf ook meerdere pogingen gedaan en ook mezelf snijden, zoals @Bezigmethelpen al zei, probeer verder te kijken  . Heel veel mensen zullen verdrietig zijn.

Ik heb hier een filmpje die mijn reactie wat uitgebreider maakt .

 

Praat erover met mensen!  Je kan natuurlijk ook met 0900 0113 bellen of chatten of met de kindertelefoon. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 


Reageer