zelfmoord

  • 14 July 2020
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Ik heb er over na gedacht om zelfmoord te plegen maar ik wil het niet en mijn vriedin ook niet maar ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan kan iemand mij helpen?


3 reacties

Heyy

Ben trots op je, dat je erover wilt praten! 

Praat over je problemen met mensen. Hier of met vrienden, maakt niet uit. Als je je ambetant voelt om met je vrienden te praten doe het dan hier op het forum, iedereen hier staat voor je klaar!

Daarnaast kun je tussen 11:00 en 21:00 met de kindertelefoon chatten of bellen. Anoniem.

Groetjs

 

Praat er met iemand over, praten kan best goed helpen. Het kan echt fijn zijn om ff alles wat je dwars zit te vertellen aan iemand.

Hey Jelle_,

 

Wat vervelend dat je zo voelt! Ik snap wat je voelt, ik zelf heb ook veel zelfmoord gedachtes gehad, en dat is uiteindelijk uitgelopen op veel zelfmoordpogingen en snijden etc. Ik kan zeggen dat het niet helpt en dat je hulp moet zoeken!  Ik vind het heel knap dat je hier bent gekomen en hulp wilt! 

Ik zou je aanraden om met mensen te praten. Je kan anoniem bellen of chatten met 0900 0113 of kijk op de site van 113 anders kun je anoniem bellen of chatten met de kindertelefoon. Die hebben mensen die jou het beste kunnen helpen!

 

Hopelijk helpt dit! 

Bij opmerkingen laat het maar weten!

Ik wens je veel sterkte en geluk toe!🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

 

edit: zoals de andere hierboven al zeiden.

Reageer