Vraag

zelfmoord


Reputatie 3
Badge +2

Hey.

 

Ik zie het leven even echt niet meer zitten en wil zelfmoord plegen. Alleen ik weet niet zo goed hoe. Heeft iemand ideeën hoe ik het minst pijnlijk dood kan. Ik woon dicht bij een trein. Is voor de trein springen een optie.

 

Groetjes mij.


18 reacties

Heey,

Zelfmoord is nooit een optie. Ik wil dat je denkt aan de mensen die je gaan missen. Hoe zouden zich voelen als je leven weg neemt? Je beste vriend/vriendin kan hierdoor ook weer deprissief van worden. Je ouders verliezen een kind. Je familie verliest een familielid. Ik weet zeker dat niemand je niet zou missen. Denk aan je toekomst, dit heeft mij ook geholpen. Denk aan hoe je later kan zien, Met je vriend/vriendin/vrouw/man of met je kinderen.

Probeer anders troost te zoeken bij dieren. Je huisdier bij voorbeeld of een verzorgpaard/pony. Dieren begrijpen ons beter dan dat we denken.

Je moet alleen 1 ding beloven met dit advies. Pleeg never nooit zelfmoord.

Veel sterkte

Hey hey,

 

Wat vervelend dat je je zo naar voelt! Maar zelfmoord is geen oplossing, echt niet!!!

 

Probeer de lichtpuntjes in het leven te zien. Het enige wat ik kan doen is je tips geven, om met zelfmoordgedachtes om te gaan:

  • Ga hardlopen, als je hardloopt maakt je lichaam een stofje aan, waardoor je je prettiger gaat voelen.
  • Als je echt op het punt staat om zelfmoord te plegen, bel een vriend/vriendin of bel de zelfmoordpreventie.
  • Creatief bezig zijn kan ook helpen
  • Zoek afleiding in muziek, of kijk je lievelingsfilm / serie

Pleeg please geen zelfmoord! Praat er met iemand over, ga naar een psycholoog alsjeblieft!

Hallo Anoeniempjeee :)

Ten eerste mogen wij geen advies geven over methodes om zelfmoord te plegen. Ten tweede moet je gewoon geen zelfmoord plegen. Er zijn ook mooie periodes in het leven die het waard zijn om te blijven leven. Blijf leven, ooit komt het goed!

-TheMightySlayer <3

Hey.

Ik zie het leven even echt niet meer zitten en wil zelfmoord plegen. Alleen ik weet niet zo goed hoe. Heeft iemand ideeën hoe ik het minst pijnlijk dood kan. Ik woon dicht bij een trein. Is voor de trein springen een optie.

Groetjes mij.

Het is begrijpelijk dat je door een achtbaan gaat qua veranderingen; omgeving, hormonen, vrienden en ex-vrienden. 

Alleen als je daar over een aantal jaar op terugkijkt zeg je ‘er waren leuke en minder leuke momenten’.

Wat ik wil zeggen: Als je het ‘even’ niet ziet zitten is het echt te jammer om eruit te stappen; je kunt nooit meer terug en het wordt echt echt rustiger en beter.   Ook al zie je dat nu niet, wat je nodig hebt om eruit te komen is tijd. 

Je mag ook hulp vragen; bel met de kindertelefoon, je bent zeker niet de enige.

  

Reputatie 1
Badge

Hi 

ik vind het naar om te horen dat jij je ook zo voelt!

ik voel me ook zo. Ik heb dezelfde ideeen en gedachtes, maar ik weet dat praten helpt. Dat doe ik niet maar zou ik wel moeten doen. Wat ik wel doe is iets bedenken waarvoor ik nog blijf. Ik blijf voor mijn zusje die blijf ik beschermen tot dat alles weer goed gaat. Ik hoop dat je het niet doet! En hulp vraagt

Reputatie 3
Badge +2

Thnx voor al jullie hulp. Ik hoop dat ik het volhoud

Badge

Hey 

 

Mijn naam is alisha en zit er zelf al 5 jaar mee ik weet dat het moeilijk is om volte houden maar weet je wat je moet er met iemand over kunnen praten . De tekst is verwijderd door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumrege6 en 7

 

Groetjes

Reputatie 3
Badge +2

Oh zo thnx waarschijnlijk dm ik je vandaag of morgen nog wel. Je bent een topper!

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Badge

Hey 

 

D at is geen probleem

Groetjes

hi, sorry dat je je zo voelt.

Eerst wil ik je zeggen dat zelfmoord niet de oplossing is. Ik weet hoe het is, jammer genoeg heb ik zelf ook een periode gehad waar ik er echt helemaal doorheen zat. Ik wil je vertellen dat het beter wordt, het ziet er misschien niet zo uit maar het is echt zo. Ik zie veel mensen zeggen ‘denk aan iedereen die jou zal missen.’ ik wil je vooral zeggen, denk aan de dingen die jij zal missen. Het hoeven niet grote dingen te zijn, al is het maar iets als je favoriete show. Op momenten dat het echt erg werd zocht ik het volgende liedje op ‘twenty one pilots: Truce’.

Ik hoop dat het misschien ook jou kan helpen. 

groetjes van mij.

Reputatie 3
Badge +2

hi, sorry dat je je zo voelt.

Eerst wil ik je zeggen dat zelfmoord niet de oplossing is. Ik weet hoe het is, jammer genoeg heb ik zelf ook een periode gehad waar ik er echt helemaal doorheen zat. Ik wil je vertellen dat het beter wordt, het ziet er misschien niet zo uit maar het is echt zo. Ik zie veel mensen zeggen ‘denk aan iedereen die jou zal missen.’ ik wil je vooral zeggen, denk aan de dingen die jij zal missen. Het hoeven niet grote dingen te zijn, al is het maar iets als je favoriete show. Op momenten dat het echt erg werd zocht ik het volgende liedje op ‘twenty one pilots: Truce’.

Ik hoop dat het misschien ook jou kan helpen. 

groetjes van mij.

Op het moment blijf ik voor een iemand bestaan. Als ik heb op het moment sta om me leven te beëindigen denk ik aan mijn lieve pony. Ik wil hem echt nooit kwijt en ik denk hij mij ook niet. Als hij er niet was dan was ik er misschien ook niet meer.

 

Xx mij

Zelfmoord is zeker niet de juiste keuze je leven in net een trein soms ontspoort die en mot je weer op de het juiste spoor komen ik hoop dat je er boven opkomt en doe aub niks geks

Reputatie 1
Badge

Ik ga je niet helpen aan deze vraag. 

Ik ga je wel helpen met hoe je dit probleem om kan gaan. 

  • Heel belangrijk ga met iemand praten.
  • Dank aan leuke dingen 
  • Denk aan alle mensen die dan heel veel verdriet gaan hebben al die mensen aan wie je denkt geven dus ook heeeeel veel om je.
  • Als je op hobby's zit ga die dan nog meer doen als dat kan.
  • Zeg iedere dag tegen je zelf on de spiegel ik mag er zijn en dat neemt niemand mij af.

Ik hoop dat je iets hier aan hebt.

 

Reputatie 3
Badge +2

Ik ga je niet helpen aan deze vraag. 

Ik ga je wel helpen met hoe je dit probleem om kan gaan. 

  • Heel belangrijk ga met iemand praten.
  • Dank aan leuke dingen 
  • Denk aan alle mensen die dan heel veel verdriet gaan hebben al die mensen aan wie je denkt geven dus ook heeeeel veel om je.
  • Als je op hobby's zit ga die dan nog meer doen als dat kan.
  • Zeg iedere dag tegen je zelf on de spiegel ik mag er zijn en dat neemt niemand mij af.

Ik hoop dat je iets hier aan hebt.

 

Thnx voor je tips💛

Reputatie 3
Badge +2

Zelfmoord is zeker niet de juiste keuze je leven in net een trein soms ontspoort die en mot je weer op de het juiste spoor komen ik hoop dat je er boven opkomt en doe aub niks geks

Dankjewel

hi, sorry dat je je zo voelt.

Eerst wil ik je zeggen dat zelfmoord niet de oplossing is. Ik weet hoe het is, jammer genoeg heb ik zelf ook een periode gehad waar ik er echt helemaal doorheen zat. Ik wil je vertellen dat het beter wordt, het ziet er misschien niet zo uit maar het is echt zo. Ik zie veel mensen zeggen ‘denk aan iedereen die jou zal missen.’ ik wil je vooral zeggen, denk aan de dingen die jij zal missen. Het hoeven niet grote dingen te zijn, al is het maar iets als je favoriete show. Op momenten dat het echt erg werd zocht ik het volgende liedje op ‘twenty one pilots: Truce’.

Ik hoop dat het misschien ook jou kan helpen. 

groetjes van mij.

Op het moment blijf ik voor een iemand bestaan. Als ik heb op het moment sta om me leven te beëindigen denk ik aan mijn lieve pony. Ik wil hem echt nooit kwijt en ik denk hij mij ook niet. Als hij er niet was dan was ik er misschien ook niet meer.

 

Xx mij

Hoi, ben ik weer, (lol, het besef van tijd is helemaal naar de maan bij mij vanwege deze quarantaine.)

Hoe gaat het nu met je? Ik ben blij om te horen dat je een rede bent om te blijven. 

:) me.

Reputatie 3
Badge +2

hi, sorry dat je je zo voelt.

Eerst wil ik je zeggen dat zelfmoord niet de oplossing is. Ik weet hoe het is, jammer genoeg heb ik zelf ook een periode gehad waar ik er echt helemaal doorheen zat. Ik wil je vertellen dat het beter wordt, het ziet er misschien niet zo uit maar het is echt zo. Ik zie veel mensen zeggen ‘denk aan iedereen die jou zal missen.’ ik wil je vooral zeggen, denk aan de dingen die jij zal missen. Het hoeven niet grote dingen te zijn, al is het maar iets als je favoriete show. Op momenten dat het echt erg werd zocht ik het volgende liedje op ‘twenty one pilots: Truce’.

Ik hoop dat het misschien ook jou kan helpen. 

groetjes van mij.

Op het moment blijf ik voor een iemand bestaan. Als ik heb op het moment sta om me leven te beëindigen denk ik aan mijn lieve pony. Ik wil hem echt nooit kwijt en ik denk hij mij ook niet. Als hij er niet was dan was ik er misschien ook niet meer.

 

Xx mij

Hoi, ben ik weer, (lol, het besef van tijd is helemaal naar de maan bij mij vanwege deze quarantaine.)

Hoe gaat het nu met je? Ik ben blij om te horen dat je een rede bent om te blijven. 

:) me.

Het gaat beter. Ik voel me sinds 1 weekje een stuk zelf verzekerde en heb gisteren echt fantastisch nieuws  gekregen. Ik worstel nu bijna een jaar met deze zelfmoord gevoelens. Er zijn ups en downs in deze lastige en nare periode maar ik heb nog nooit zo leuke en fijne up gehad.  Dus op dit moment gaat alles goed!

hi, sorry dat je je zo voelt.

Eerst wil ik je zeggen dat zelfmoord niet de oplossing is. Ik weet hoe het is, jammer genoeg heb ik zelf ook een periode gehad waar ik er echt helemaal doorheen zat. Ik wil je vertellen dat het beter wordt, het ziet er misschien niet zo uit maar het is echt zo. Ik zie veel mensen zeggen ‘denk aan iedereen die jou zal missen.’ ik wil je vooral zeggen, denk aan de dingen die jij zal missen. Het hoeven niet grote dingen te zijn, al is het maar iets als je favoriete show. Op momenten dat het echt erg werd zocht ik het volgende liedje op ‘twenty one pilots: Truce’.

Ik hoop dat het misschien ook jou kan helpen. 

groetjes van mij.

Op het moment blijf ik voor een iemand bestaan. Als ik heb op het moment sta om me leven te beëindigen denk ik aan mijn lieve pony. Ik wil hem echt nooit kwijt en ik denk hij mij ook niet. Als hij er niet was dan was ik er misschien ook niet meer.

 

Xx mij

Hoi, ben ik weer, (lol, het besef van tijd is helemaal naar de maan bij mij vanwege deze quarantaine.)

Hoe gaat het nu met je? Ik ben blij om te horen dat je een rede bent om te blijven. 

:) me.

Het gaat beter. Ik voel me sinds 1 weekje een stuk zelf verzekerde en heb gisteren echt fantastisch nieuws  gekregen. Ik worstel nu bijna een jaar met deze zelfmoord gevoelens. Er zijn ups en downs in deze lastige en nare periode maar ik heb nog nooit zo leuke en fijne up gehad.  Dus op dit moment gaat alles goed!

whooop :D

Dat is goed om te horen, blijf zo door gaan zou ik zeggen! Goed ook dat je je zelfverzekerder voelt. Je gaat zeker de goede kant op. 

 

Reageer