Hoi! Ik heb een beetje een probleem.. Ik voel me namelijk niet heel erg lekker. Ik vind mezelf te dik en probeer afgevallen wat niet goed lukt. (Ik weeg nu al 55 kilo) en ik sport 7x per week dus ben ook vaak moe. Voor Corona was er een docent die aan me vroeg of het wel goed ging enz. Toen heb ik gesprek gehad en alles vol ontkent. Daarna voelde ik me toch een beetje schuldig en ging het steeds slechter met mij. Dus heb ik een mailtje gestuurd naar die docent en hebben we mail contact gehad. We hebben uiteindelijk ook gebeld via onze online meetmethode. Toen hadden we het over dat eten. Maar eigenlijk lukt het gewoon allemaal niet meer en heb ik ook geen zin meer om door te gaan.. dus zelfmoord, want er is gewoon geen uitweg! Ik zou het ergens wel fijn vinden als alles was opgelost en twijfel ook om een mailtje naar die docent te sturen over die zelfmoord gevoelens. Maar we hadden het na het bellen eigenlijk afgerond. Dus zie ik het nut er niet echt van in. Maar ik heb anders ook geen idee hoe ik dat aan hem zou moeten vertellen.. iemand tips?
groetjes, annoniem_x