Vraag

zelfmoord

  • 20 May 2020
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

 

ik heb sindskort veel zelfmoord neigingen.  Bij mijn thuis word ik telkens vergeten en geven ze telkens commentaar op mij. Telkens wanneer ze op mij roepen voor iets stoms, voel ik men hart breken. Ik heb dus ook een vriendje en er is iets gebeurt een paar maanden geleden maar dat zit nog steeds in men hoofd en ik kan er heel moeilijk mee omgaan. Het gaat over zijn “zus” en ze zien elkaar af en toe. Ik heb het daar moeilijk mee en ik vind dat mijn leven geen nut heeft. Mijn vriendje probeert me te helpen en telkens wanneer ik me snij, dan heeft hij ook pijn.. hij weet niet hoe hij mij kan helpen. Ik kan het aan niemand vertellen. Ik heb het ooit eens aan men vader verteld en die vond het maar niks.. wat moet ik doen???


7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey, wat super erg en naar om dit te lezen! Kan je misschien met een psycholoog of iemand die je heel erg vertrouwt praten? Praten helpt echt! Blijf vooral aan de positieve dingen denken, denk bijvoorbeeld aan mensen waar je van houdt etc. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Hey,

 

Mijn vader wilt sowieso niet dat ik met een psygoloog praat want die zegt dat die geen geld heeft voor mij maar we voor anderen. En ik heb al eens met mensen van school gepraat maar het heeft me niks geholpen...

Hey, wat super erg en naar om dit te lezen! Kan je misschien met een psycholoog of iemand die je heel erg vertrouwt praten? Praten helpt echt! Blijf vooral aan de positieve dingen denken, denk bijvoorbeeld aan mensen waar je van houdt etc. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

hey,
 

ik mag sowieso ni naar een psygoloog gaan want die zegt da die nooit geld heeft. Maar wel voor de anderen in dit huis. Ik heb ook met mensen gepraat maar het helpt me niet. Ik kan het gewoon niet meer volhouden

wat naar om dit te lezen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten die je niet kent of niet van je misbruik gaat maken kan je ALTIJD met mij praten als je dat wilt 

Hoi @Anoniem0407 je kan inderdaad praten met een psycholoog,  maar als je aangeeft dat je vader die niet wilt betalen kan praten .et iemand anders wel helpen , zoals je mentor ofzoiets,  je kan als je je echt zulke gedachtes hebt kan je naar 0900 0113 bellen of naar de kindertelefoon. 

Misschien kan je ook met je huisarts praten hierover en vertellen dat je vader niet wilt betalen voor een psycholoog. 

Je kan ook anoniem praten met dit forum over de problemen,  wellicht zal dat je hart wat luchten.

Hopelijk helpt dit.

Gr. Gebruiker c

wat naar om dit te lezen. Als je iemand nodig hebt om mee te praten die je niet kent of niet van je misbruik gaat maken kan je ALTIJD met mij praten als je dat wilt 

Dankjewel.. 

Hoi @Anoniem0407 je kan inderdaad praten met een psycholoog,  maar als je aangeeft dat je vader die niet wilt betalen kan praten .et iemand anders wel helpen , zoals je mentor ofzoiets,  je kan als je je echt zulke gedachtes hebt kan je naar 0900 0113 bellen of naar de kindertelefoon. 

Misschien kan je ook met je huisarts praten hierover en vertellen dat je vader niet wilt betalen voor een psycholoog. 

Je kan ook anoniem praten met dit forum over de problemen,  wellicht zal dat je hart wat luchten.

Hopelijk helpt dit.

Gr. Gebruiker c

Zal ik proberen!

dankjewel..

Reageer