zelfmoord

  • 6 November 2019
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo hier ben ik terug ik ben een jongen met een zware depressie die al een paar keer berichten op het forum heeft geplaatst en dat spijt mij echt maar het gaat mij gewoon echt niet meer ik voel me al een hele lange tijd heel erg depressief en dit kan ik gewoon niet meer langer volhouden zo ik denk er al een hele lange tijd aan om uit het leven te stappen en dit gewoon omdat ik echt niet meer verder zo kan blijven leven en gewoon echt geloof dat dit de beste oplossing zal zijn om alles eindelijk te kunnen laten stoppen ik weet dat het defenetief en onomkeer is maar ik hou me al zo lang sterk en vecht al zo lang voor men leven dat dit gewoon niet meer langer zin heeft. De wereld zal gewoon veel beter zijn zonder mij ik zal niet meer langer moeten lijden en niemand meer langer tot last kunnen zijn. Ik ga zo kapot vanbinnen ik zou gewoon de hele tijd kunnen wenen. Ik weet dat dit een erge wanhoopsdaad is maar zo lang ik eindelijk niet meer langer zal moeten lijden en eindelijk rust zal kunnen hebben zal dit gewoon het allerbelangrijkste voor mij zijn. Als ik dood zal zijn zal ik moeten verbrand worden en mensen die willen kunnen dan een potje van mijn assen ergens in hun huis zetten of een ketting van mij rond hun hals dragen als herinnering aan mij, het leven gaat verder met of zonder mij ik wou dat ik over alles anders kon denken maar dit gaat niet meer en dat spijt mij echt. ik ben de laatste dagen terug heel erg bezig met mijn dood, en dat de wereld gewoon veel beter zal zijn zonder mij ik ga zo kapot vanbinnen maar dit leven van mij zou kunnen stoppen en dat geeft mij echt een goed gevoel... 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔

Groetjes van die depressieve jongen 


2 reacties

Er is 1 ding dat je vergeet.

Er zijn mensen wie om je geven, om je huilen en die zit zorgen om je maken, mensen die je haten mensen die je uitschelden en noem maar op.

Maar weet wel al die mensen gaan huilen als jij uit het leven stapt.

Doe dit hen niet aan. En vooral jezelf niet.

Moet je even kijken naar de wereld om zich heen. Waarom gaat de zon onder en komt de maan op?

Er zijn zoveel vragen maar ook zoveel vragen die nog niet beantwoord zijn. Misschien is dit niet dat geen waar jij mee bezig bent.

Jij denkt aan jezelf om hoe moeilijk jij het wel niet hebt. Sta op je wurgt jezelf alleen maar meer! Ik zeg dit niet vanuit haat maar ik wil niet over een paar weken in de krant of op het nieuws horen dat er een jongen een eind aan zijn leven heeft gemaakt. Door een depressie! Ik krijg dan het heb gevoel dat ik een mislukkeling ben. En Al die mensen wie om jou geven die zien dit forum in jouw mail staan en zeggen tegen elkaa: waarom wisten wij dit niet? Waarom hadden wij dit niet eerder door? Wat hebben wij fout gedaan?

Ik weet 1000% zeker dat die mensen al die mensen liever jou vast binden in je bed dan dat ze jou een einde aan het leven zien maken.

Houd in je achterhoofd , als je dat doet, dat die mensen gaan huilen en niet zo'n klein beetje ook ze banken de hele wereld vol. Die wereld waar jij gedag tegen gaat zeggen die wereld waar jij hebt gelachen, gehuild, gegierd, gebruld. Alles wat jij hier hebt gedaan zullen zij nooit vergeten.…

Die momenten samen alleen verlangend naar jou, denkende aan jou alles wat ooit met jou te maken heeft gehad zullen zij nooit maar dan ook nooit vergeten.

Deze mensen wilen meer herinneringen maken, met jou alleen met jou. Omdat jij zo maar ook echt zo bijzonder bent! 

Alles wat ik hier typ heb ik meegemaakt. Mijn zus is uit het leven gestapt 2 jaar geleden toen was ik 13. Het doet nog steeds zoveel pijn dat zij nu niet meer bij ons is. Ik zit te janken om wat jij denkt en wilt. Please doe het voor de mensen om je heen. Niet voor jezelf! 

 

Xxx 

Me 

 

Hoppelijk veranderd dit je!♡

 

Hey Jelle,

 

ik ben lizelotte en wil zelf graag ook het leven uit stappen alleen er is 1 ding wat me tegen houdt de gene die om mij gaan huilen als ik weg ben. Ik weet niet of je jezelf ook snijdt net zoals ik. En ik weet praten is erg lastig sinds ik het ook aan mensen heb vertelt die zeggen dan. Ik ga je helpen maar ja, wat kunnen ze nu eigenlijk doen toch? Maar ik dwaal af. Ik hoop dat je het niet doet ik heb het zelf ook al 2x geprobeerd helaas maar ook gelukkig overleeft. Probeer gewoon er door heen te slaan en probeer te praten, op het forum of ergens anders.
 

ps: let A.U.B niet op m’n spelling ;)

groetjes lilo

 

tekst aangepast  door De Kindertelefoon ivm forumregel 6/7.

Reageer