hallo hier ben ik terug ik ben een jongen met een zware depressie die al een paar keer berichten op het forum heeft geplaatst en dat spijt mij echt maar het gaat mij gewoon echt niet meer ik voel me al een hele lange tijd heel erg depressief en dit kan ik gewoon niet meer langer volhouden zo ik denk er al een hele lange tijd aan om uit het leven te stappen en dit gewoon omdat ik echt niet meer verder zo kan blijven leven en gewoon echt geloof dat dit de beste oplossing zal zijn om alles eindelijk te kunnen laten stoppen ik weet dat het defenetief en onomkeer is maar ik hou me al zo lang sterk en vecht al zo lang voor men leven dat dit gewoon niet meer langer zin heeft. De wereld zal gewoon veel beter zijn zonder mij ik zal niet meer langer moeten lijden en niemand meer langer tot last kunnen zijn. Ik ga zo kapot vanbinnen ik zou gewoon de hele tijd kunnen wenen. Ik weet dat dit een erge wanhoopsdaad is maar zo lang ik eindelijk niet meer langer zal moeten lijden en eindelijk rust zal kunnen hebben zal dit gewoon het allerbelangrijkste voor mij zijn. Als ik dood zal zijn zal ik moeten verbrand worden en mensen die willen kunnen dan een potje van mijn assen ergens in hun huis zetten of een ketting van mij rond hun hals dragen als herinnering aan mij, het leven gaat verder met of zonder mij ik wou dat ik over alles anders kon denken maar dit gaat niet meer en dat spijt mij echt. ik ben de laatste dagen terug heel erg bezig met mijn dood, en dat de wereld gewoon veel beter zal zijn zonder mij ik ga zo kapot vanbinnen maar dit leven van mij zou kunnen stoppen en dat geeft mij echt een goed gevoel...
Groetjes van die depressieve jongen