Zelfmoord

  • 12 June 2017
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik voel me echt kut mijn ouder houden niet van mij en ik heb geen vrienden behalve Pieter, maar hij is pas 8 ik speel altijd minecraft met en hem kijk de Enzoknol vlogs hij is wel een goed vriend maar mijn ouder zeuren de heletijd dat ik niet genoeg aan school doe en ze slaan mij en pakken al mijn spullen af wat moet ik doen ik zit er echt over na te denken om een eind te maken aan mij. Leven
Vriendelijk groet, Henry

2 reacties

Hoi!

Pleeg geen zelfmoord. Niet doen. Je problemen worden hiermee niet opgelost, ze worden op pauze gezet, dat wel, maar het gaat niet beter gaan als je zelfmoord pleegt.

Niemand weet wat er is na de dood, dus blijf voor de zekerheid toch maar even leven.

Je gaat best met een mentor op school of leerlingenbegeleiding praten, die gaan je zeker helpen, dat is hun job. Zij gaan je met plezier helpen.

Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, je krijgt er spijt van. Echt waar.

Groetjes
x
hey,
net als 100DIVERGENT11 zegt pleeg geen zelfmoord. je problemen worden erger, denk na over iedereen die WEL van je houd hoe zullen die zich voelen als jij weg bent.
zo te horen is EnzoKnol bij jouw ook een beetje een opvrolijker, ik kijk meerdere youtube kanalen bijvoorbeeld DHD als je je kut voelt is het een idee om lekker ff youtube te kijken, het helpt echt. bij mij zijn liedjes ook een uitlaatknop ga er gewoon lekker op los, dat lucht echt op.
En ja het blijft cliché maar praten helpt (ookal durf ik t zelf nie..... neem geen voorbeeld aan mij)
En ja er zijn mensen die van je houden...... WIJ de kinderen bij de kindertelefoon we zitten allemaal met problemen en steunen elkaar. wij steunen jou ook en trekken je door deze moeilijke tijd heen, oke? MAAK GEEN EIND AAN JE LEVEN. het zal een schok zijn voor de mensen om je heen en mischien laat het iemand anders ook zelfmoord plegen, en dat wil je niet op je geweten hebben staan.
sterkte
-xxx-

Reageer