Zelfmoord

  • 28 November 2016
  • 6 reacties
  • 648 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje van 13 en wil zelfmoord gaan plegen.ik heb niet geen vrienden en ben de laatste tijd heel depri.school gaat ook niet geweldig en heb ook problemen met mijn lichaam. Ik heb gewoon geen zin meer in het leven. En denk ook dat er niks van mij terecht gaat komen. Ik weet alleen niet hoe ik zelfmoord op de minst pijnlijke manier kan doen. Groetjes sheshe

6 reacties

Hey,
Maak je geen zorgen om wie je bent ! Ik had vorg jaar in de Brugklas ook geen vrienden(alleen mijn BFF van de BS)
maar dit jaar in de 2e ben ik eens met klasgenoten gaan babbelen... ik ben vaker met ze omgegaan en laat me van de leuke kanten zien (iedereen vond me irri)
Nu ben ik best blij met mijn klas en heb ik veel vrienden!

ZELFMOORD is niet de oplossing! Je ben wel weg van alle nare dingen, maar ook van de leuke dingen!
In de 1e klas dacht ik presies hetzelfde, maar ik heb nagedacht over wat ik ermee bereik..NIKS DUS, JA VERDRIET MAAR DAT WIL JE OOK NIET!.

En over je lichaam; wat is er an presies? Ik ben even oud als jij en heb ook problemen met mijn lichaam( ben te DUN )
Maar maak je geen zorgen, want je bent nog in de groei en in de puberteit!

IK GELOOF IN JE DAT JE HET KUNT!♥
Hey,
Ik zelf was ook depressief en ik sneed wilde ook zelfmoord plegen. Ben trots op wie je bent. Je kunt altijd met mij praten ik zal je vriend worden die er altijd voor je is. Maar zelmoord is niet de oplossing.
Xx
Hoe ben je in de situatie gekomen om op te geven in het leven? Je bent zo jong, je hebt nog een heel toekomst voor je, ik denk dat dit een ophoping van alles is. Je gaat met lood in je schoenen naar school, bent depri, je bent "alleen" (volgens wat jij zegt) en je hebt problemen met je lichaam. Ik weet niet of je met problemen echt problemen bedoeld of niet blij ermee bent. Laat je niet door een situatie/gebeurtenis/gedachte opgeven in het leven. Ik zat ook een bepaalde tijd in het schuitje dat ik het leven opgaf, ik stond er ook alleen voor maar geef het niet op, werk aan jezelf en voor jezelf. Ga rustig over je gevoelens denken schrijf het eventueel op en laat je emotie los. Laat je tranen vloeien met het inkt. Laat je ware ik naar buiten. Zelfmoord is niet de juiste optie, laat jezelf daar niet door sturen! Hoofd omhoog en doorgaan! Eventueel praat met een vertrouwpersoon of iemand als je echt denkt dat je het niet alleen aankunt x
Badge

Met mijn ervaring: Er is altijd iemand op jouw school hetzelfde denkt. Gewoon mensen ontmoeten!

 

Blijf positief!

Reputatie 6
Badge +3

Als je hier wilt reageren bedenk dan dat het een oud topic is. Van 2016 namelijk dus vijfeneenhalf jaar geleden. Degene die dit toen poste zit  niet meer op het forum en de situatie kan heel erg veranderd zijn. Veel plezier nog op het forum.

Reputatie 1
Badge

Hey ik ben een meisje van 13 en wil zelfmoord gaan plegen.ik heb niet geen vrienden en ben de laatste tijd heel depri.school gaat ook niet geweldig en heb ook problemen met mijn lichaam. Ik heb gewoon geen zin meer in het leven. En denk ook dat er niks van mij terecht gaat komen. Ik weet alleen niet hoe ik zelfmoord op de minst pijnlijke manier kan doen. Groetjes sheshe

Hey, ik kan me hier zo goed in vinden maar ik denk dat het beter is als we samen door blijven gaan. Ik denk dat het zo mooi zou zijn om ooit te kunnen zeggen dat je jezelf hebt overleefd. Zelfmoord is geen oplossing of antwoord. Ik heb er vertrouwen in dat jou dit lukt. 

Reageer