zelfmoord


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey 

ik denk al sinds dat ik 8 ben aan zelfmoord en ik snij mezelf ook al een jaar maar sinds een tijdje wil ik echt weg, weg van al de pijn en ik weet dat het ooit goed komt alleen ik ben bang dat het voor dat het goed komt dat ik er dan al nie meer ben.
alsjeblieft help!!!!
voor het te laat is

xx Naomi

12 reacties

geen zelfmoord! je vrienden en familie zouden je missen! ik denk erook aan maar heb wel geprast met vertrouwingspersoon en psygie ding, miss kun jij dat ook doen? waarom wil.je zelfmoord plegen dan?
ik heb al vaker met iemand gepraat en het heeft nie geholpen.
ik ben 8 jaar.
ik heb ook veel meegemaakt, hier ook vaak aan gedacht.
ben druk bezig, om na 3 jaar van het zelfbeschadigen af te komen.
het laatste wat gebeurt is dat mijn neef een week geleden is overleden, hij was als een broer voor mij.
maar als het tegen zit, denk ik altijd aan deze zin van het liedje: The world is mine

And the ups and downs zal ik overleven, what doesn't kill you makes you strong.

echt, ooit zal alles goed komen.
nu gaat  het leven misschien niet goed, of hoe het zou moeten gaan.
maar probeer je overeind te houden aan alle positieve dingen, ook al is dat moeilijk
Hoi!

Wat zeg je nu?? Ben je 8 jaar oud en denk je nu al aan zelfmoord? Dat lijkt me niet zo gezond eigenlijk.
@depriboy ze zegt sinds ze 8 jaar was;) ik dacht eral aan toen ik 6/7 was? dus kan wel! 🙂 nie dat je dat zegt maarja
Reputatie 2
Badge +17
Zelfmoord heb je zelf in de hand. Als je eenmaal op het punt staat van een brug te springen bijvoorbeeld, kun je jezelf altijd tegenhouden. Denk eens aan mooie tijden met goede vrienden. Ik heb er vroeger zelf ook aan gedacht, maar toen bedacht ik me dat ik mezelf er niet mee help. Je familie en je vrienden? Denk daar eens na, wat zouden zij moeten als jij er niet meer bent! Dan is er een groot gapent gat in hun leven. Zelfmoord is niet de oplossing. Er zijn altijd mensen die je kunnen en willen helpen. Denk daar eens over na.
heey, wat vervelend voor je.. maar zelfmoord is echt waar nooit de oplossing! ik snap dat je er liever niet over praat met je ouders enzo.. misschien helpt het om een keertje te bellen met dit nummer: 0900-0113, het is het nummer voor zelfmoordpreventie.. misschien kunnen zij je helpen? you can do it girl, het komt goed xx
Doe het niet, denk aan de mensen die om je geven , die van je houden. laat mensen praten die meer dingen over jou weten dan jij over jezelf weet, negeer het en huil uit bij een vriendin er valt een last van je schouders af.
Hoi,

Ik heb ook over zelfmoord gedacht en het niet gedaan om de volgende reden:
Waar ga je heen als je zelfmoord pleegt?
Als het leven ophoudt, dan zou dat de hemel zijn, er is dan nl. geen pijn of verdriet meer.
Stel dat er dan ook een hel is, dan is er voor altijd pijn en dat dan wel erger dan al die ellende die we nu allemaal al moeten verdragen.
Dus ik dacht toen:
* Als ik nu zelfmoord pleeg ga ik misschien naar een hel, ik pleeg dan een moord waar ik geen spijt van heb
en zal dan voor altijd branden in een nog ellendigere plek met meer pijn en verdriet voor eeuwig.
* Als ik nou ff dit leven uitleef en dit zo goed mogelijk probeer te doen dan maak ik kans op de hemel, altijd rust en vrede.
Dus ik ga er nu het beste van maken en hopen dat ik naar de hemel mag.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik geef iig om je en wens je veel suc10 met je leven te overleven. :D

Groetjes van Christine
Reputatie 2
Badge +1
Wow, sinds je al 8 was? Jeetje. Dat is alsof ik nu mijn zusje zou verliezen. Probeer dasr over na te denken. Denk aan de mensen die van je houden. Denk aan waar je misschien wel terecht kan komen als je ervoor kiest om er een eind aan te maken. Denk eraan dat zelfs ik het vreselijk zou vinden als je dit zou doen, terwijl ik niet eens weet wie je bent! Ga na, dat als ik het al zo erg zou vinden, hoe je familie en vrienden dit zouden vinden! Ik heb wel eens van iemand gehoord die dit ook heeft overwogen. Als je ervoor kiest om het te doen, om een eind te maken aan je problemen, bedenk dan dat de problemen niet verdwijnen. Je geeft ze alleen maar door aan iemand anders. Stel je voor dat iemand zich hetzelfde gaat voelen als jij nu doet, omdat hij/zij de problemen geeft gekregen. Alsjeblieft, doe het niet❤
ik zou met iemand praten en zeker geen zelfmoort plegen dat is namelijk niet leuk voor familie vrienden ezv

denk zelf als je vriendin ZELFMOORD zou plegen wat zou jij ervan vinden je zou vast verdrietig zijn.
Hoi,

Als eerste wil ik zeggen dat je ZEKER GEEN ZELFMOORD moet plegen. Denk inderdaad aan alle mensen die van je houden. En denk niet aan alles wat tegenzit in het leven, maar juist wat jou blij maakt.

Verder, waarom wil je precies zelfmoord plegen? Of wil je dit liever niet zeggen?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

x

Reageer