Skip to main content
Vraag

zelfhaat, het gaat totaal niet goed πŸ˜•

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6

Haii,

ik heb heel vaak dat ik mezelf enorm haatπŸ˜• ik weet verder niet wat ik erover moet zeggen en eigenlijk gaat het nu echt totaal niet goed..πŸ™ ik voel me niks meer en weet echt niet meer wat ik moet doen..πŸ˜–

Pff snap dat jullie het waarschijnlijk ook weten en is ook niet erg..πŸ˜•β€οΈ

Liefs❀️

16 reacties

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 92 reacties
  • 10 februari 2025

Hey lieve ​@Cantaloupe ,

kan me wel voorstellen hoe rot je je op het moment voelt en vind dat echt heel erg rot voor je πŸ˜– maar ook voor jou ontneem jezelf niks, ik las ook andere topics van je en je hebt recht op goed en de juiste hulp, probeer er met iemand over te praten dat kan erg opluchten en zorgen voor een ander perspectief, lieve ​@Cantaloupe ik snap echt dat je het zwaar en moeilijk hebt maar het wordt echt beter, je hoeft ook echt niet aan jezelf te twijfelen jij kunt er helemaal niks aan doen en je vraagt er ook niet om πŸ«‚ het gaat misschien lastig maar probeer duidelijk je gevoel uit te spreken bij bv je ouders, vrienden, arts of psycholoog, iedereen wil je helpen en gunt je de wereld hoop dat je dat zelf ook gaat ervaren . Je kunt het echt en het wordt beter 

veel liefs en blijf posten als het oplucht dikke knuffel πŸ«‚πŸ˜˜πŸ˜˜

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 10 februari 2025

Haii lieve ​@Blub ,

dankjewel..πŸ€—β€οΈ ik heb het er al wel met een vriendin over gehad en mijn ouders ook..❀️ 

Maar ja wil er eigenlijk nu ook nog wel wat over kwijt πŸ˜” er was iets gebeurt met een vriendin maar ze wou niet zeggen wat en ik reageerde daar wel heftig op..πŸ˜– ik zei dat als ze het niet zou delen ik anders ook niet zou vertellen hoe het met mij gaat en was veel te bot en bozig..πŸ™

Pff en ik ben vaak ook bang dat dit soort dingen gebeuren en heb het wel steeds vakerπŸ˜•πŸ˜–

Liefs❀️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Lieve ​@Cantaloupe ,

Ik vind het allemaal super naar voor je wat je meemaakt en hoe je er zelf op reageert. πŸ˜•πŸ˜– en wou dat ik je een knuffel kon geven.  Ik denk niet dat je vriendin dit persoonlijk opvat, iedereen heeft wel eens een uitbarsting en frustratie wat er op een gegeven moment uitkomt dat is heel normaal, dus wees echt niet bang, reageerde ze boos toen je het zei? Als dat niet het geval was is het echt goed en anders kunnen jullie er alsnog over praten het hoeft dan echt niet gelijk een ruzie te zijn of dat het contact gelijk over is. Ik hoop dat je dit een beetje in je op neemt en je wat gerustgesteld.  En ik denk dat het handig is om dat dan ook even bij haar aan te geven dat je bang bent dat het vaker gaat gebeuren, dan weet ze tenminste dat je het niet zo bedoeld en kan ze er rekening mee houden, en ik denk dat dat je erg kan opluchten en je wat zekerheid hebt. Alsnog knap van je dat je het je ouders en vriendin vertelt hebt, dat is alleen maar dapper! 😘β™₯️twijfel echt niet teveel aan jezelf, ik weet zeker dat je het allemaal goed bedoeld ookal komt het er misschien volgens jezelf op een rare manier uit. β™₯️

Veel liefs en een dikke knuffel ik leef met je mee πŸ€—πŸ’–

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 10 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

dankjewel πŸ€—β€οΈ ze vatte het niet verkeerd op hoor en snapt het ook wel❀️ het is meer dat ik me schuldig voel..πŸ˜• maar ja zal nog wel zeggen dat ik bang ben dat het vaker gebeurt en ik het dan niet zo bedoel😘

Liefs en dikke knuffel terug πŸ€—

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 531 reacties
  • 10 februari 2025

Ik vind het altijd erg om dit soort dingen te lezen en ik word extra verdrietig omdat ik er eigenlijk niets aan kan doen.  Ik hoop echt dat het snel weer in orde komt met je vriendin en jezelf en je die donkere gevoelens achter je kunt laten. Knuffel.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 10 februari 2025

Haii ​@Diana ,

awhπŸ˜•β€οΈ maakt niet uit hoor dat je niks kan doen en vind het al heel lief en fijn dat je reageert, knuffel terugπŸ€—πŸ’•

Liefs πŸ€—

Fem_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • 278 reacties
  • 11 februari 2025

Lieve ​@Cantaloupe ,

Wat een lastige situatie en wat verdrietig dat je gevoelens van haat naar jezelf hebt. 
Wat ik ook in je andere topics lees weet ik niet of je hier iets aan hebt en we hebben het al vaker aangegeven, maar mocht je het fijn vinden dan mag je ons altijd bellen of met ons chatten, we zijn iedere dag tussen 11:00 en 21.00 uur bereikbaar op 0800-0432 of je kunt met ons chatten via de site.

Ik hoop dat er snel de juiste hulp voor je komt en er weer lichtpuntjes mogen zijn in je leven.

Liefs, 

Fem, De Kindertelefoon

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

HI  β€‹@Cantaloupe ,

achh dat is inderdaad niet leuk nee

al ken ik je niet 

JIJ BENT EEN TOPPER ECHT WAAR 

vergeet mij/andere woorden niet 

ik hoop dat het al wat beter met je gaat 

ik heb het met je te doen echt waarπŸ˜ͺπŸ€—

Groetjessssssss (je forum vriendπŸ˜‰)

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 13 februari 2025

Haii ​@Ik denk met je mee ,

awh wat lief, dankjewel πŸ’•

Veel liefs πŸ€—

Forum|alt.badge.img+1

Hey lieve ​@Cantaloupe,

Wat vervelend dat je je zo voelt, ik herken je gevoel heel erg

Ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen

maar ik wil nog wel zeggen dat 

IK SUPER TROTS OP JE BEN

IK BLIJ  BEN DAT JE ER BENT

IK JE HEEL ERG WAARDEER

IK HOOP DAT JE JE VANDAAG 1% BETER VOELT DAN GISTEREN

<333333

Ik wou dat ik je kon knuffelen<3

Liefs everythingisok<333

JE KAN HET, IK GELOOF IN JE<33333333

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

​@Cantaloupe  awh.. wat doet me pijn om dit te lezen. Ik had echt voor je gehoopt dat het btr ging! Wat rot voor je allemaal. Je hebt het niet makkelijk he! Je doet zo je best mr soms zijn er gewoon diepte punten. Dat hoort bij het herstel hoe lastig het ook soms! Super sorry super veel sterke gewenst en een hele dikke knuf!

Srry dat ik echt een super slechte reactie heb! Zoveel sterkteπŸ˜˜πŸ’•

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 17 februari 2025

Haii lieve ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

je reactie is helemaal niet slecht, heel lief juist!!πŸ˜˜πŸ’• dankjewel en dikke knuffel terug πŸ€—β€οΈ

LiefsπŸ€—

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 17 februari 2025

Hoii ​@Cantaloupe ,

soms in het leven zit er een dieptepunt en dit is er een bij jou! En je wilt er altijd zo snel mogelijk uit en dat is begrijpelijk, maar dat is moeilijk. Bij zelfhaat moet je dingen doen die jou zelfvertrouwen geven, ga bijvoorbeeld iets doen waar je goed in bent zoals een sport die je speelt of tekenen. En laat die dingen zien aan de buitenwereld, aan je ouders bijvoorbeeld. Dat is een goed begin om van je zelf te houden.

Liefss!!πŸ’•

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 18 februari 2025

Haii ​@Ilseee ,

dankjewel πŸ€—πŸ’•

Liefs❀️

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

Hey lieve ​@Cantaloupe 

Hoe voel je vandaag?  Iets btr. Maar 1 ding mg ik sws zeggen je bent gwn een topper. Kijk naar wat je hier op het forum doet voor iedereen net zoals ​@Boterbloempjee  die doet dat ook! Mss lijkt het niet zoveel mr jullie mogen beide echt trots op jullie zijn! Bijvoorbeeld als jullie gwn op mijn topic reageren en reactie geven kan dat best vl met iem doen. En natuurlijk soms haat jezelf gwn dat heb ik ook! Mr ik ben echt trots op jullie beiden! Ondanks dat jullie het niet makkelijk hebben toch altijd voor andere klaar staan!

dikke knuf vr jullie allebij en mijn complimenten!πŸ˜˜πŸ’•

Liefss,😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 567 reacties
  • 22 februari 2025

Haii lieve ​@I'm_just_a_random_person_xD ,

wat liefπŸ€—β€οΈ dat geld voor jou net zo hoorπŸ˜˜πŸ’•

Mwah het gaat vandaag niet super, voel me nogal moe..πŸ˜•

Liefs en knuffel terug πŸ€—πŸ’•

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen