Vraag

zelfbeschadiging verbergen en aan ouders vertellen

  • 22 July 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

hee iedereen die dit leest,

sinds een paar dagen doe ik helaas aan sh..  heeft iemand tips hoe ik het het beste kan verbergen zonder dat het opvalt en hoe ik dit aan mijn ouders kan vertellen??  

alvast bedankt xx


2 reacties

Het hangt er natuurlijk van af waar je jezelf verwond, maar ik denk dat waarschijnlijk kleding die het bedekt gwn zou moeten werken. Als je het wil vertellen zou ik voorstellen dat je het bij de ouder waar je het best bij voelt het gewoon vertellen. Verder is het ondanks de reden waarom je jezelf beschadigt handig om te stoppen, want sh kan verslavend zijn.

 

Ik hoop dat je je beter gaat voelen.

Reputatie 1
Badge

Hoihoi! 
 

als ik sh doe dan doe ik het nooit op zichtbare plekken. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. Toch is het belangrijk dat sommige mensen afweten dat je het doet. Al is het een goede vriend/vriendin, je oma of tante. Desnoods een docent. Maar aangezien jij het je ouders wil vertellen hier een paar tips:

als je het niet durft/kan zeggen omdat je het te spannend vind schrijf het op een briefje en laat het hun lezen. 
 

Weet 100% zeker dat je wilt dat je ouders het weten.

 

ik hoop dat alles goed gaat komen :)

Xx

charlie <3 

Reageer