Vraag

zelfbeschadiging verbergen

  • 12 March 2020
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi, 

ik heb een vraag aan jullie…. hoe kan je sneeën verbergen… m'n sneeën zijn bij m'n pols/arm…. dus idk hoe en wat? want blijkbaar heeft een vriendin van mij het gezien omdat m'n mouw iets hoog naar boven ging met gym en die vroeg dus aan mij…. hoe kom je aan die sneeën….snij jij jezelf…. ik zei nee joh… is door voetbal gekomen omdat ik in de prikkelbosjes flikkerde… toen is zij blijkbaar naar me andere beste vriendin gegaan en zei ze zovan….. ik maak me zorgen om sophie…. want vgm snijd ze zich zelf… toen zei me beste vriendin zovan sophie…. snijd jij jezelf enz… ik zei zovan nee hz… van wie heb je dat toen zei ze zovan ja van die vriendin dus… ik zei zovan nee…. dus ik moet het veel beter gaan verbergen…. dus geen idee hoe….. hebben jullie tips????  

 

groet sophie!


5 reacties

Badge

Hoi Sophie,

 

Helaas doe ik dit ook. Ik doe meestal 2 truien aan en zo verberg ik het.

 

Nog vragen?

als iemand er naar vraagt wat voor smoesjes kan ik nog meer zeggen? Of ik moet bijv voor een bepaalde vak soms praktijk doen en vorige x moesten…. we bloed druk opmeten…. en heb ik het ook nii daarom gedaan…. mensen vroegen…. wel wrm enz…. maar ja ik zei gwn enz

Badge

Ehmm,

 

’ergens aan gesneden’ (bv. Een papiersnede, of iets scherps.)

Hoi, 

dankjewel voor je tips enz....

Reputatie 5
Badge +4

Je kan het ook gwn eerlijk zeggen, want dan kunnen ze je helpen enz. Je kan het bv op de app doen ofz, heb ik ook gedaan en dan kunnen ze het ook even laten bezinken ens

Reageer