Skip to main content

Hoi!

ik doe mezelf soms pijn. Het is echt niks heftigs vind ik zelf, maar toch schaam ik me er voor. Ik heb het nog nooit aan iemand verteld omdat ik bang ben dat ze het misschien aan mijn ouders gaan vertellen of dat ze mij heel anders gaan zien.  Er is een vriend van mij, met hem kan ik best goed praten en dat heb ik ook al een paar keer gedaan. Hij heeft zelf een familielid die hier ook mee heeft gestruggled. Ik wil het hem vertellen maar ben heel bang voor zijn reactie (hij heeft ook best goed contact met mijn ouders) . Is het verstandig om dit te doen of niet?

thanks alvast xx

hey,

Het is zekers verstandig om te doen.

Als je het niet doet wordt het misschien juist erger en dat is niet wat je wil, lijkt me.

Als het echt een goede vriend is helpt hij je!

 

Sterkte!


Hoi,

Ja je moet het echt doen! Als je het doet weet dan dat heel de ´forum familie´ trots op je is. je kan het! en zoals ikbenzeeranonimen al zegt als het een echte vriend is dan helpt diegene je! 

Heel veel sterkte! 

Ik hoor het graag wat je doet of je het gaat zeggen of niet. 

Groetjessss van mij ❤️


Hoi,

Ja je moet het echt doen! Als je het doet weet dan dat heel de ´forum familie´ trots op je is. je kan het! en zoals ikbenzeeranonimen al zegt als het een echte vriend is dan helpt diegene je! 

Heel veel sterkte! 

Ik hoor het graag wat je doet of je het gaat zeggen of niet. 

Groetjessss van mij ❤️

Ik ga het hem vanmiddag waarschijnlijk vertellen :)

super bedankt voor je reactie ❤️‍🩹


hey,

Het is zekers verstandig om te doen.

Als je het niet doet wordt het misschien juist erger en dat is niet wat je wil, lijkt me.

Als het echt een goede vriend is helpt hij je!

 

Sterkte!

Bedankt dat je reageerde! Ik ga het hem vanmiddag waarschijnlijk vertellen :)


Ik raad je aan om het wel met hem erover te hebben. Hij gaat je er echt niet anders door zien. Dat weet ik zeker. Ik denk dat je je erg opgelucht voelt als je het er met iemand over kan hebben.


Ik raad je aan om het wel met hem erover te hebben. Hij gaat je er echt niet anders door zien. Dat weet ik zeker. Ik denk dat je je erg opgelucht voelt als je het er met iemand over kan hebben.

Bedankt voor je reactie! Ik heb het hem vanmiddag verteld


Hoi @Ph0en1x ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit, wat je aan een vriend hebt verteld. Je bent ook altijd welkom om De Kindertelefoon te bellen of te chatten (elke dag van 11:00 tot 21.00 uur) als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 


Reageer