Vraag

zelfbeschadiging en zelfmoordgedachtes

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Hi emm ik wil niet een lang verhaal schrijven of zielig lijken ofzo. Maar ik heb hulp nodig. Ik beschadig mezelf als het nii goed gaat met mij en in school jaar 2021-2022 en de zomervakantie is dat in totaal 7x misschien niet heel veel ofzo maar wel 7x te veel. Ik weer dat de 3de voor mij veel moeite gaat kosten dus het waarschijnlijk meer gaat worden. Mijn moeder heeft her 2x gezien de 1ste x zei ze niet meer doen en de 2de x deed ze niks. Iemand die mij kan helpen want ik heb ook zelfmoord gedachtes maar ik kan dat niet want weer hoe kapot ik was toen ik er achter kwam dat iemand die ik kende voor de trein was gesprongen. 

Groetjes A

P.s. Alsjeblieft geef me tips ik hou het echt niet vol.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hoi Just.Me,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. We hopen dat je verder ook nog veel tips krijgt en dat het weer beter gaat met jou.

sterkte Ab W

Hi @Just.me ,

Wat heftig om te lezen dat het momenteel zo zwaar is voor jou, ik wil je echt graag aanraden hier met iemand over te praten uit jouw omgeving (docent, ouder, familielid) of misschien een psycholoog. Je verdiend deze hulp, je verdiend het om lekker in  je vel te zitten. Geef het alsjeblieft aan voordat het voor jou écht niet meer uit te houden is en je actie gaat ondernemen, we willen jouw graag hier hebben :).

Heel veel sterkte, zorg goed voor jezelf en heel veel liefs voor nu!!

Junia

Badge

Hi junia,

Ik durf er dus niet over te praten mer mijn moeder want die weer her maar doet ee niets aan niemand uit dit gezin doet er iets aan. Alleen vriendinnen weten het en die zeggen gwn stop er mee.

Groetjes Just.me

Reageer