Skip to main content

Hoi,

Ik ben een meisje van 18 jaar en ik beschadig mezelf nu al 3 maanden lang. 

Waarom? dat vraag ik mezelf ook af.

Ik voel me de laatste tijden somber, slecht, slaap slecht, eet slecht heb nergens meer zin in en heb vaak te drang om mezelf te beschadigen.  Ik beschadigde me vaker maar toen om stress, en was tijdje gestopt en nu begin ik weer en nu al 3 maanden lang en word steeds erger en erger. Ik snijd mezelf op me rechterarm en nu ook in me zij en op me bovenbeen. Ook beschadig ik me door een sigaret uit te drukken om me arm.  Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben het echt zat. Ik beschadig me ook meer om me frustraties weg te werken en me emoties en gevoelens. Ik heb een brief geschreven waarin staat wat me dwars zit en wat ik voel en dat ik mezelf beschadig en dat wil ik graag aan me ouders geven omdat ik weet als ik het niet doe het slecht gaat aflopen. Alleen ik kan het gewoon niet geven ik durf het niet. Ik kom die drempel niet overheen om het te geven maar ik wil het wel zo graag. Alleen ik weet geen goed moment om het te geven. Alsjeblieft wat kan ik het beste doen want ik weet het niet meer en ben het echt zat. Ook rook ik omdat ik vind dat het een goed gevoel geeft en een rustig gevoel en vergeet ik even alle ellende om me heen, maar ik merk ook dat ik er verslaafd aan word ik ik rook nu ongeveer 10 sigaretten op een dag. Niet vast maar wel zo vaak mogelijk. Ook ben ik begonnen met blowen maar ik weet dat het slecht is en wil daarmee stoppen. Maar hoe? alsjeblieft weten jullie wat ik kan doen want ik houd het echt niet meer vol.:disappointed_relieved:

Groetjes,

 

Anoniempje_18_

Hallo Anoniempje_18_ :)

Je kunt die brief gewoon het beste geven wanneer ze er niet zijn. Neerleggen op tafel. Waar krijg jij je wiet vandaan (zodat ik je het beste kan helpen daarmee), want als het van een vriend is bijvoorbeeld, dan kun je het contact met hem verbreken.

-TheMightySlayer <3


Hoi, @TheMightySlayer 

Bedankt voor je reactie!

Ja ik zou idd de brief kunnen geven om het moment dat ze er niet zijn. Maar ik heb ook broers en zussen en een zusje die thuis werken dus dat heeft helaas geen zin. Maar wel een goede tip bedankt!

Verder ben ik 18 dus kan ik zelf wiet halen.


Reageer