Heyyy ik ben een meisje van 13 die aan zelfbeschadiging doet vooral snijden en krabben ( gedetailleerde methodes van zelfbeschadiging verwijderd door De Kindertelefoon wegens regel 6 )
ik heb veel stres en school kost me veel energie, ik heb ook last van extreme faalangst, extreme buikpijn en hoofdpijn voor toetsen
ik heb een vriendin die ook aan zelfbeschadiging doet/deed, ze heeft al 2x tegen me gelogen dat het haar kat was en toen reageerde ik best wel boos en gefrustreerd omdat ik het niet tof vond dat ze tegen me heeft gelogen helemaal de 2e x , en nu ben ik bang dat ze me niet meer vertrouwt en dat si juist niet wat ik wil want ik wil er altijd voor haar zijn, ik ben heel bang dat ze me niks meer durft te zeggen, iemand tips?
Ik heb ook last van zelfmoordgedachtes en alles stapelt zich lekker op.. Ik durf mijn ouders echt niks te zeggen want die geloven me toch nooit, ik heb al een keer met de kindertelefoon gechat en die mevrouw zei dat ik met de huisarts moest bellen maar dat durf ik helemaal niet…
Ik wete niet zo goed wat ik nu kan doen want ik zit een beetje vast in mn eigen hoofd, en ik wil eigenlijk zo vaak mogelijk mezelf snijden en ik doe het vooral in mn schouder, dat is hoog want ik wil wel graag korte mouwen dragen maar ik zit op zwemmen en daar si het moeilijk om te verbergen maar tot nu toe heeft niemand het gezien gelukkig, ik ben heel bang dat iemand anders, behalve mn vriendin erachter komt en tegen iemand gaat zeggen…
kortom HELP PLS...