Heyyy allemaal, kijk ik heb dus zeg maar een probleempje ik doe best regelmatig aan zelfbeschadiging (in vorm van mezelf snijden) en ik heb de laatste tijd ook best wel vaak suicidale gedachtes maar het ding is dus dat een vriendin van mij het dus tegen onze mentor op school gezegd heeft en ik weet dus nu niet meer wat ik moet doen, want ik wil echt niet dat mijn ouders het weten want ze hebben al genoeg aan hun hoofd (heel veel problemen met familie, en mijn broertje die hele erge gedrags problemen heeft en nog veel meer) dus ik wil niet dat ze denken dat het hun schuld is. Dus ja weet iemand wat ik moet doennn??? Alvast bedankttt🩷 xoxo J
Hoi
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Yasmin, (De Kindertelefoon)
Heyy!
Ik zit in een zelfde soort situatie. Je zou aan je mentor kunnen uitleggen waarom je het niet wilt delen met je ouders. Wel heeft je mentor officieel een meldplicht. (zo is bij mij ook een keer gedwongen om het te vertellen). Ik hoop dat het je helpt!
Liefs,
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.